Emirates Help

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Deleted_member_487, 23 okt 2015.

  1. Ik vlieg 3 november Ams-Jkt business class
    en vlieg 27 november Jkt-Ams Economy class,
    Als ik nu kijk om een upgrade te kopen van economy naar Business, dan kost mij dat zo'n 2500 euro...
    Wat is de beste en goedkopere manier om dit te upgraden? Ik heb 25000 skywards miles dus dat schiet niet op.

    Thnx
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Hi @larzy1977,
    Ben zelf geen Emirates/Skywards kenner, maar wellicht is het een optie: je zou kunnen proberen om je Y-ticket te upgraden naar een hogere tariefklasse, met cash. Voor de hogere fare-buckets heb je minder miles nodig om te upgraden naar C, en heb je wellicht genoeg aan je 25000 miles (check zelf wel even, ik heb de getallen voor upgrades niet in m'n hoofd:)). Zo kan je de upgrade deels bekostigen met cash en miles!
     
  3. Dat zou wel een oplossing kunnen zijn, maar dan zou ik dus emirates zelf moeten bellen om van mijn saver een flex ticket te laten maken..op de website lukt dat niet volgens mij
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zo ver gaat m'n Emirates kennis niet helaas;) Als dat niet kan op de website, dan zit er niets anders op dan Emirates te bellen. Merendeel van de keren tref je aan de telefoon een kundige en vriendelijke telefoniste, dus vaak zijn dit soort dingen zo geregeld als je belt!
     
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    misschien werkt emirates ook samen met optiontown?
     

Deel Deze Pagina