Emirates First Class

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Deleted_member_487, 2 jan 2016.

  1. In mei vlieg ik vanaf Jakarta naar Bangkok om na 2 dagen via Hong Kong naar Nederland te vliegen. Ik zou met mijn punten gratis first class kunnen vliegen vanaf Bangkok naar Hong Kong in de A380 (3 uur) Zouden jullie dit doen? Ik twijfel
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor een vlucht van 3 uur zou ik het persoonlijk niet doen, zou zonde zijn van de gespaarde miles.
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Nee, zonde. Spaar dan door voor de volledige ervaring.
     
  4. Woody

    Woody Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Hoeveel miles moet je ervoor inleveren?
    Het zou mij wel een gave ervaring lijken, ook voor een wat kortere vlucht.

    Deze zomer met Emirates heb ik DXB - DUS in BC gevlogen en dat was kwa service echt het beste wat ik ooit heb meegemaakt.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Kost 37000 miles
     
  6. Ja ik vlieg meestal BC met emirates erg fijn
     
  7. Woody

    Woody Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Het is natuurlijk afhankelijk van je situatie, maar ik zou het gewoon doen als zoiets op mijn pad komt. Natuurlijk kan je door sparen voor een langere vlucht, maar dan moet je maar net beschikbaarheid vinden naar een bestemming waar je naar toe wilt en op de datum dat je kunt.
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  8. Woody

    Woody Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Dat is inderdaad niet veel, kan je beter een F ticket kopen en met de miles die je verdient ben je alweer wat verder voor een long haul vlucht!
     
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik zou het ook niet doen. Ik vergelijk mijn LAN business class trip Frankfurt Madrid ook altijd met een soort "proefrit". Ja, het is prachtig, maar te kort om de ervaring echt te hebben.

    Hoeveel miles ben je kwijt als je Dxb - AMS bijvoorbeeld in F doet? Nog relatief kort, maar wel voldoende voor een volledige ervaring.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  10. 85000 miles plus nog 350 euro.....
     
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik ken het programma van Emirates niet zo goed, dus kan niet echt inschatten hoe lang je dan nog moet doorsparen. Ik lees hier dat je eigenlijk altijd BC vliegt met Emirates, dus dan kan ik me zo voorstellen dat het redelijk snel is, of dat je nog wat punten kunt bijkopen.

    Als je Dxb - AMS al in J hebt geboekt, kun je dan niet upgraden voor minder miles?
     
  12. Ja dat kan maar ik vlieg samen met mijn vrouw en die heeft niet zoveel punten
    misschien na onze trip in Februari heeft ze genoeg voor 1 leg
     

Deel Deze Pagina