EMD Voucher

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door MartinR, 6 sep 2019.

  1. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Goedemiddag,

    Door omstandigheden heb ik een EMD Voucher van 125 euro niet kunnen gebruiken en deze is nog een week geldig. Is er iemand die nog wat boekingen moet doen bij KLM deze dagen en deze voucher wil overnemen voor 100 euro?

    upload_2019-9-6_13-8-1.png
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2019
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Emd is tegenwoordig op naam en niet overdraagbaar
     
    FlyingDutch vindt dit leuk.
  3. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Dat wist ik niet, dank voor je snelle antwoord! Nu snel maar kijken of toch iets te boeken…..
     
  4. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Paar extra comments, zou namelijk super shit zijn als je je voucher niet kunt gebruiken!
    • Op naam inderdaad, maar wel op achternaam, dus gezinsleden met dezelfde achternaam mogen 'm ook gebruiken.
    • Rollover naar anderen in jouw boeking mag ook, zolang je zelf in de boeking staat. Dus als je met 2 pers richting Londen gaat voor 2x 89 euro, kan je volledige voucher worden ingezet ondanks dat daarvan 36 euro wordt gebruikt voor een ander.
    • En tenslotte, maar dat was denk ik al duidelijk: je vervaldatum is de boekdatum niet de vliegdatum. Dus je hebt nog een week om een vlucht te boeken, maar die mag plaatsvinden wanneer je wil.
    Succes in ieder geval!
     
    FlyingDutch vindt dit leuk.
  5. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Weet je dat tweede punt zeker? Ik heb laatste mijn voucher ingezet op boeking met mezelf en mijn vrouw, maar ik kon enkel tot hoogte van mijn eigen ticket inzetten...
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    KieWie vindt dit leuk.
  7. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
  8. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Afgelopen week via de KLM website nog twee tickets geboekt, waarbij het restbedrag van de EMD van mijn vriendin gewoon voor mijn ticket gebruikt werd. Ging wel maar over een klein bedrag, misschien dat dat nog uitmaakt.

    Met het uitgeven van de tickets gebeurde daarna wel wat aparts: mijn ticket werd direct na boeking uitgegeven en die van haar kwam pas een halve dag later...
     

Deel Deze Pagina