Electronic Travel Certificate United Airlines

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Arebei, 28 aug 2015.

  1. Arebei

    Arebei Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb na een klacht bij United een Electronic Travel Certificate gekregen ter waarde van $100,-. Nu is mijn vraag, kan ik deze ook bij partners van United inwisselen? Met United ben je anders bijna verplicht om de Atlantische Oceaan over te vliegen, wat het weer prijzig maakt.

    Of hebben jullie een goed idee hoe deze zo goedkoop mogelijk te gebruiken voor een leuk tripje? Welke bestemming met United is goedkoop?
     
  2. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.029
    Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Ik heb in het verleden wel eens vouchers van United via marktplaats gekocht. Die konden alleen voor trips volledig op United metal ingewisseld worden.
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    KLM emd kan je bijv inwisselen bij DELTA, KLM en Air France, misschien dit van United ook bij een partner?
     
  4. JPvdM

    JPvdM Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Helaas, ook maar zodra er een leg tussen een trip zit op non-United metal kan je een electronische voucher niet online inwisselen... Ik zou even United bellen en kijken wat je voor elkaar kan krijgen
     
  5. Arebei

    Arebei Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    En alle vluchten gaan de oceaan over van United toch? Iemand dan een tip voor een voordelige route van United?

    Of zoekadvies hoe ik hier zelf makkelijk op kan zoeken. Ben hier namelijk nog niet zo bedreven in, maar misschien een mooie oefening;)
     

Deel Deze Pagina