Kom een vlucht met air NZ tegen op edreams via KAYAK van Auckland naar Rarotonga die bij hun bijna 200 euro pp goedkoper is als bij Air NZ zelf. Is edreams betrouwbaar? Ik heb een dummy boeking gedaan en de prijs blijft bijna hetzelfde. Albast dank.
Ik heb het ook een paar gebruikt, wat vluchtjes in Vietnam mee geboekt. Prima, doet wat het moet doen.
Ook heb ik het eenmaal gebruikt. Had een foute boeking gemaakt. Wanneer je binnen 24 uur na je boeking met E Dreams belt, kan je kosteloos je trip annuleren.
Zolang er niets verandert hoeft te worden zijn ze prima. Moet dat echter wel; you get what you pay for.
Hoi, vluchten geboekt. Toch niet bij edreams. Ik zat eerst op de Amerikaanse site van Air NZ. Wat blijkt er is een aanzienlijk prijsverschil tussen deze site en de lokale NZ site. Dit blijkt ook zo te zijn bij de Engelse site. Scheelde uiteindelijk een paar tientjes mede door cc kosten maar door in euro's te betalen was het weer aantrekkelijker voor mijn amex. Kortom, was wat puzzelen. Iedereen bedankt!
Niet zo'n fan van e-dreams persoonlijk. Een keertje last minute een Lufthansa vlucht geboekt met een collega, werd het ticket van mijn collega gecancelled terwijl de mijne bleef staan. Konden we beiden niet naar Frankfurt uiteindelijk omdat ik de mijne toen ook meer heb moeten cancellen.
Via Edreams.IT lekkere korting als je met je AMEX kaart afrekent .. net een vluchtje AMS- AGP van 35 euro voor 3 euries gevonden