Dublin

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Lionell, 9 jun 2015.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Volgende week maandag vliegen wij van BRU naar Dublin om de volgende morgen door te vliegen naar JFK en LAX. We hebben dus de rest van de late middag en avond om Dublin te verkennen. Alle tips voor lekker eten zijn welkom :) We hebben namelijk geen zin in een kleffe hap uit de HIX waar we verblijven...
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Eigenlijk elke pub serveert een decent bite. Zelf heb ik deze winter gegeten bij http://www.oneillsbar.com. Prima locatie tevens vlak bij het Wiskey museum.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bedankt voor de tip @Flying doc :)
    Ik weet niet of ik nog eten nodig heb als er een whiskey museum vlakbij zit :D
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het is wat commercieel maar goed te betalen en er zit een grappige proeverij bij. Het personeel is ubervriendelijk met rode baard en al haha.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lionell vindt dit leuk.
  5. vdb1988

    vdb1988 Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Zoals Flying Doc al zegt kies maar een pub uit! The Place to Be is dan Temple Bar (uitgaansgebied) waar ook de gelijknamige pub ligt. Ik zou een bar uitzoeken met live muziek, bijvoorbeeld Oliver St. John Gogarty.
    Als je van Guinness houdt is de brouwerij bezoeken ook mooi! Misschien leuk voor de late middag.
    Veel plezier alvast! :D
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Afgelopen weekend DUB-CDG-AMS gevlogen op AF-vluchtnummers. Eerste leg wordt door CityJet uitgevoerd in opdracht van AF, heeft dus ook een AF-vluchtnummer. Tweede vlucht CDG-AMS was gewoon met KLM.

    Wat ik even wilde zeggen over Dublin Airport: SkyPriority is tegenwoordig, ook in Terminal 1, goed geregeld. Priority check-in en security fast track gingen goed, zowel voor FB gold als FB silver (beveiliger moest wel even in haar schriftje kijken met plaatjes van pasjes). In de lounge zijn we op mijn Gold-pas eveneens toegelaten. Aardige lounge met redelijke faciliteiten: sodabread met allerlei beleg, gebakjes, soep, drank, tv, stopcontacten, relaxstoelen. Redelijk basic maar zeker niet slecht.

    Bagage uiteraard in Parijs achtergebleven. Dat is natuurlijk logisch. Niemand verwacht dat 55 minuten een haalbare transfertijd is. :rolleyes:
     
    vdb1988 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina