DTV: last minute tips voor drie dagen Miami

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Nordic75, 22 jul 2018.

  1. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    In het kader van durf te vragen: hebben jullie nog must do's voor drie daags verblijf in Miami?
    Dinsdagmiddag zit ik met zoon bij de Marlins vs Braves, morgen en woensdag nog redelijk open qua planning. South Beach en Wynwood zijn bekend als toeristische spots om te bezoeken, hoor graag jullie ervaringen.
    Zit in Hilton Miami Downtown, niet ideal tov stranden maar die hebben we al gehad in Clearwater en Naples. Dank in ieder geval alvast!
     
  2. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Shoppen in een mall heb je waarschijnlijk al gedaan :) South Beach zou ik zeker heen gaan o.a. art deco buildings mogelijk in combi met de holocaust memorial.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  3. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Dank Didier. Outlet al gedaan idd, dus South Beach ontdekken is een goede optie
     
  4. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Last minute auto huren (Mustang ;)) is vaak niet heel duur. Even doorrijden naar naar de Everglades. En een toer op een airboat maken. Niet duur, prima te doen voor 1 dag op en neer. En zeker een onvergetelijke ervaring.
    Even TripAdvisor kijken om te zien naar welke je wel/niet wilt gaan.

    Minder spannend (lees bejaarden) naar Fort Lauderdale rijden (auto dus 2 dagen inhuren en dan inleveren op airport ;)). We vonden het een fijne sfeer in het centrum, je hebt een leuke wandelroute langs het water met dikke boten. Er is ook een kunst route of graffiti route als ik me niet vergis. Afsluiten aan het strand.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  5. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Fort Lauderdale heeft ook water 'bus'lijnen ook wel leuk ipv de auto
     
  6. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Dank UrbanJazz en Grouchy.
    Vandaag South Beach (op de fiets) en Wynwood gedaan. Vond Wynwood helaas tegenvallen, na de wat gehypete verhalen.
    Fort Lauderdale is gepland voor 1 nachtje op terugweg naar Orlando airport. Dank nogmaals voor jullie reacties.
     
  7. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    3 dagen Miami & FLL. Niet iets te veel 'stad'? Zou eerlijk gezegd ook effe richting de Keys gegaan zijn.
     
  8. Ties

    Ties Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Huur een fiets en ga van Downtown over de causeway naar south beach en fiets lekker een stuk (ja het is warm). Vind ik altijd een leuke ervaring in een nieuwe stad. In de wijk Brickell had ik fietsen gehuurd. Daarnaast is de Cubaanse buurt met Calle 8 wellicht leuk om even te bezoeken en te lunchen.
     
  9. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Paste niet meer in de planning om Keys te doen, had er idd naar gekeken. Maar voor twee dagen vond ik Keys te kort, gelet op de lange rit.
    Daarom dus FLL. Maar meer dan de moeite waard moet ik zeggen. Verblijven in een fantastisch boutique hotel, The Pillars. Onderdeel van SLH.com, en gekozen als een van de beste 50 kleine luxe hotels ter wereld...En terecht zoals we nu merken....
     
    Didier13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina