Probeer op het moment een vlucht met Emirates te boeken. Volgens ITA zijn bepaalde (goedkopere) boekingsklassen beschikbaar, Expertflyer bevestigt dat. Maar onze reisagent kan deze klasse niet boeken. In hun systeem is die subklasse al gesloten. Ze hebben me zelfs een screenshot ervan gestuurd. Een gevallletje ITA/Expertflyer vs. Travel agent. Iemand enig idee wat correct is?
Vraag Emirates om in te loggen in een USA based OfficeID ... dan zal t probleem opgelost zijn Je reisagent heeft een nederlandse officeID en daarmee alleen maar beschikbaarheid vanuit de NL markt.. als je met emirates spreekt dan zullen zij standaard omschakelen naar de NL office ID... Je reisagent heeft maar 1ID en kan daarom niet switchen maar Emirates ( in iedergeval t callcenter in DXB) kan de hele wereld over switchen qua officeID's ... ITA is een amerikaans product en zal beschikbaarheid trekken vanuit een amerikaanse officeID.. En daar kan de beschikbaarheid anders zijn...
Je ziet dat trouwens ook heel veel met Turkish Airlines... De hebben via ITA (en ook Orbitz = USA officeid) vaak HELE mooie tarieven op de routes RTM of AMS naar Kaapstad... Die tarieven zijn echt nergens te boeken op de NL websites...
Interessant. Maar als ik als sales city gewoon AMS selecteer, dan zou ITA daar toch rekening mee moeten houden.
Dan denk ik dat onze reisagent daar niet aan wil. Het is een pakketreis dus ik kan de vluchten niet los boeken bij EK DXB.
Zojuist probeer ik de volgende vlucht te boeken: http:// goo.gl / D9ihmx (verwijder de drie spaties om de link te kunnen openen (ik mag nog geen 'linkjes' uploaden)). Echter kan ik deze vlucht voor deze prijs verder nergens vinden op de website van Emirates. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt. Wendy