Delta vanaf LAX

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door morra, 26 nov 2014.

  1. morra

    morra Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Ben momenteel aan het stoeien met het volgende:

    Heb gisteren de deal geboekt van FCO naar SIN en LAX, en land uiteindelijk 14 april 2015 op LAX.

    Nu zou ik met norwegian terug kunnen vliegen naar Europa, maar dat is ook zo boring ;)

    En ik heb nog 25K skymiles staan, waarmee ik dus bijvoorbeeld naar YYZ zou kunnen vliegen, en vervolgens met jet airways voor €280 naar BRU.

    Nu de volgende 2 vragen:

    - Ideeën voor een ticket vanaf Amerika / Canada naar Europa met een leuke tussenstop, kan met mijn skymiles dus naar ongeveer alle steden in de U.S. vliegen.

    - Waar kan ik het beste de miles van de trip FCO-SIN-LAX kunnen onderbengen ? heb mijn skymiles nummer ingevuld maar ik denk dat met het beleid van 2015 dit redelijk kansloos is. Is Flying Blue het beste alternatief ?

    Thanks!
     
  2. Tuvalu

    Tuvalu Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    VCE-SIN-LAX,

    Die heb ik dus ook geboekt (alleen vanaf VCE en niet FCO).


    Norwegian heb ik ook als ‘safe-exit’ in mijn hoofd. Of WOW vanaf Boston of Washington DC - heeft Ijsland als tussenstop (moet jij bepalen of je dat een ‘leuke’ tussenstop vind). Kosten zijn vergelijkbaar, maar je moet nog naar de East coast komen (skymiles?)

    Ik moet het allemaal nog uitzoeken, wat ik er echt mee wil. De paar dagen in SIN gebruiken voor vakantie in Singapore, Bali, Thailand of voor MR, of vanaf LAX door California cruisen of ook hier een MR doen??



    Als Newbie in the business wordt het waarschijnlijk een vakantietrip RTW. Klinkt ook niet slecht, toch? Maar je weet nooit. (dus ook vanuit mij, iedere suggestie is welkom ;-) )



    Met het nieuwe revenue-based model van Delta zijn Skymiles echt niet meer attractief (zeker niet voor deze vlucht), of heb ik daar iets gemist?
     
  3. morra

    morra Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Nice ticket! ik neem aan dat je in de zomer gaat, aangezien WOW air vanaf DC vanaf juli vliegt ?

    Ben ook de mogelijkheden vanaf Anchorage aan het bekijken, kan daar dus heen vliegen met mijn miles :)

    Skymiles zijn vanaf 2015 inderdaad niet meer interessant, vandaar dat ik de miles van deze trip ergens anders onder wil brengen.
     
  4. Tuvalu

    Tuvalu Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Nee, ik ga begin Mei.
    Dat WOW pas vanaf juli vanaf DC vliegt wist ik nog niet, ik had alleen een quickscan naar BOS gedaan, en zag terloops dat ook DC onder bestemmingen stond.

    Alaska, dat lijkt me dus ook gaaf om dat nog mee te nemen (maar zoals ik al zei, met alles wat na LAX komt ben ik nog niet echt bezig geweest).
     
  5. morra

    morra Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Mijn trip ziet er nu als volgt uit:

    SXF-FCO-AUH-SIN-NRT-LAX-MEM-LGA-BOS-KEF-CPH-SXF

    Ik heb met 25K delta punten de volgende 2 award tickets geboekt: 16april LAX-LGA 18april LGA-BOS.

    Vervolgens heb ik voor €150 met WOW air BOS-CPH geboekt.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Die rate van WOW aan 150 euro, inclusief check in bagage of enkel handbagage?
     
  7. morra

    morra Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Enkel handbagage ;) als ik een stuk bagage a 20kg mee zou willen nemen zou dat €50 kosten.
     
  8. Tuvalu

    Tuvalu Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Je maakt een RTW-trip alleen met handbagage?
    Ik neem dus aan, dat je op je overstappunten sowieso hooguit een nacht verblijft (SXF, SIN, LAX, LGA, BOS, KEF) ... maar dan nog. Moedig.

    Maar mag ik vragen waar je het voor doet, want voor Miles lijkt het mij niet echt een Topdeal, en als je toch nergens verblijft heb je er vakantietechnisch ook niet zoveel aan, toch?

    (of je lijkt op me oom, die vanuit Australie ook altijd alleen met een soort aktekoffer (niet eens een trolly) ineens voor de deur staat. ;))
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. morra

    morra Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Jup, heb tot nu toe eigenlijk al mijn verre reizen met alleen handbagage gemaakt, altijd lachen bij het inchecken :)

    Deze trip is niet echt voor de miles idd, maar verblijf 5 dagen in Singapore en daarnaast nog 2 dagen in zowel LA,NYC als Boston, voor mij een prima vakantie.

    Ik woon overigens in Berlijn dus SXF is het start en eindpunt :)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  10. Tuvalu

    Tuvalu Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Naar Berlijn moet ik ook weer eens een tripje maken. Vind ik van mijzelf :)

    Ik blijf het toch stoer vinden dat je twee weken op pad gaat met alleen handbagage. Ik heb dat wel eens een week gedaan, en dat was een week van alleen superlui zijn, waar je niets hoeft. Ging net.

    Ik ben ook nog aan het stoeien hoe ik terug moet komen, en heb dus ook de gedachte om de TATL met WOW te maken, en dus ook nog even door de VS te cruisen. Maar ik heb geen Miles om hiervoor te gebruiken. Kom nu op 200E van LAX naar BOS met een paar keuke dagen Chicago ertussen en op 290E met een paar leuke dagen Chicago EN een paar leuke dagen New York ertussen.
    Lijkt mij niet zo slecht, maar toch nog even verder puzzelen. ;)
     
    vlieggraagverweg vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina