CZ/KL/AF Europa-Azie Guangzhou comp hotel en first vraag

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Geel, 18 mei 2016.

  1. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Voor jun/jul periode wil ik een vlucht naar Azië boeken in business class. Omdat China Southern daar goede tarieven heeft en je kan code shared met KLM en Air Fance is dat een aantrekkelijke keuze.

    Daarnaast wilde ik altijd al een keer rondkijken in Guangzhou en heeft CZ daar complimentary hotel nachten beschikbaar. Daarnaast vliegen er tussen Guangzhou, Beijing en Shanghai wide bodies: A380, A330, B787 en B747 heb ik allemaal beschikbaar gezien.

    Zit nog met de volgende vragen:

    In de sta matrix boeken sommige domestic China vluchten in First en andere niet. Komt dit omdat in China zelf business class vluchten als First verkocht worden en is dit een foutje veroorzaakt door de wide bodies met teveel verschillende klassen? Vlieg je dan dus in business of in first? Iemand ervaring hiermee?

    De tweede vraag gaat over de hotelnacht. Volgens de site: http://www.csair.com/en/tourguide/transit_flow/transfers_hub/free_accommodations/ is dat vanaf 8 uur t/m max 24 uur overstap tijd met een overnachting daartussen. Is dat ook geldig als je het forceert door bij een online agent bewust op de volgende dag pas door te vliegen? Iemand ervaring hiermee?

    bedankt!
     
  2. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Excuus in ITA idd als F boekingsklasse, moet nog wel kijken hoe dit in de OTA te boeken want voorlopig zag ik het alleen in ITA en bij Delta. Leuk dus om een keer de First van CZ te proberen. Bedankt!
     

Deel Deze Pagina