CZ/AF Business TUN-SGN/REP/CXR +- 780 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door danfl44, 13 okt 2017.

  1. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Al een tijdje lezer van het forum, bij deze ook eens een post :)
    De deal is al een paar dagen beschikbaar, maar ik had hem hier nog niet gevonden.

    Je kunt een hele aardige trip in in business maken vanuit Tunis naar ofwel Vietnam of Cambodia.
    Mooi is dat er mogelijkheid is tot overstap in Parijs en/of Guangzhou. In Guangzhou kun je als het goed is een gratis 5-sterrenhotel krijgen van China Southern.
    Op de terugweg uitstappen in Parijs, een ticket KLM/AF van AMS-TUN en terug van CDG-AMS kost 200 euro.

    Beide longhaulsegmenten zijn te vliegen in de 777-200 van AF, met de prima nieuwe herringbone Business.
    Helaas in I, dus 100% aan mijlen op de lange segmenten, de korte geven vaak iets meer. Geeft een goede 16000 FB mijlen.

    Zoeken op beschikbaarheid via Matrix, en te boeken via Flightnetwork. Soms komen er andere aanbieders tevoorschijn, gisteren zag ik mogelijkheid via Tripsta voor slechts 720 euro.

    Ik zit zelf aan een weekje stedentrip te denken eind van het jaar, hopelijk heeft iemand anders er nog wat aan!

    Snel voorbeeld in Matrix, genoeg andere beschikbaarheid met andere (kleinere) overstaptijden:
    Schermafbeelding 2017-10-13 om 17.21.18.png
     
    Lionell, beuse242, jongesander en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Ik had 'm ook op FT voorbij zien komen. Probleem is altijd (voor mij persoonlijk) dat ik geen zin heb om eerst naar zo'n bestemming te gaan. Tunesië heen nog wel, ben er nog nooit geweest, maar dan terug wederom eerst daarheen en dan terug naar AMS (of andere deals waarbij je eerst moet positioneren) lijkt me enorm vermoeiend.
     
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Tunesië is een end ja, maar een keertje Tunis en Carthago bekijken lijkt me wel weer leuk. Op de terugweg uitstappen in Parijs, maakt verder niet uit (behalve dat je geen mijlen voor laatste korte vlucht krijgt). Neemt niet weg dat het voor normaal gebruik absoluut geen handige vlucht is, helaas, want prijzen uit CAI of TUN zijn vaak erg sterk.
     
  4. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Netjes, Tunesië is wel te overleven. Algerije en Egypte ook overleefd en een paar jaar geleden Tunesië ook toen nog in rustigere tijden geweest. Ik heb zelf even gekeken naar februari/maart/april, ITA geeft de juiste prijzen, maar ik kan hem niet prijzen. Tips?
     
  5. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Krijg hem nu ook zo 1-2-3 niet geprijsd. Af en toe even proberen, beschikbaarheid wisselt nogal. Priceline en Momondo geven vaak de goede prijs.
     
  6. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Als je van de 4 legs de laatste (CDG-TUN) niet vliegt, krijg je van de eerste 3 legs dan wel je FB level en award miles? Werkt wel alleen met handbagage helaas.
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Chắc chắn/ពិតប្រាកដណាស់! Dat geintje alleen niet te vaak uithalen.
     
  8. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Even een heads-up: is weer beschikbaar, ook in het hoogseizoen, Momondo geeft 725,-. Interessant met nieuwe programma: AF vluchten met CZ-code, dus geeft mij als gold kleine 30k mijlen + 132XP. Blijft natuurlijk een positioneerhel, maar voor liefhebber prima optie.
     
    Sandor vindt dit leuk.
  9. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Krijgt iemand hem nog ergens uitgeprijst? Vind hem nog wel op GF en matrix maar hij hercalculeert naar 1.500 euro als ik doorklik :)
     
  10. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Powertools naar Delta al geprobeerd?
     

Deel Deze Pagina