China Southern Premium Economy

Discussie in 'SkyTeam' gestart door Jack of all trades, 17 okt 2017.

  1. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    642
    Trofeepunten:
    123
    Ik ga binnenkort voor het eerst vliegen met China Southern, vanuit Guangzhou naar Auckland in Prem Economy, S fare. Bij het boeken werd aangegeven dat er 75% miles verdiend kunnen worden per leg, terwijl de website van KLM flying Blue slechts 40% laat zien per leg. Voor de zekerheid gebeld met China Southern en 75% per legwerd bevestigd. Ik heb nog steeds twijfel, want soms weten customer service mensen niet wat ze beloven (ervaring helaas :(). Heeft iemand een recente ervaring met China Southern gehad?
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Fare bucket S heeft 75% accrual bij China Southern Skypearl FFP. Dezelfde fare bucket heeft bij Flying Blue 40% accrual. Vandaar jou verwarring.

    Ik heb verder geen (recente) ervaring met China Southern, dus daar kan ik je niets over vertellen.
     
    Jack of all trades vindt dit leuk.
  3. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    642
    Trofeepunten:
    123
    Dank voor de heldering. Jammer dat het slechts 40% is. Misschien had ik toch een biz seat in fare i moet kopen. Ik vond het prijsverschil te groot voor een holiday vlucht :(
     
  4. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Over het algemeen leveren de stunt CZ tickets weinig/niets op bij FB.

    Een collega van mij had een vlucht naar Bali voor 400 euro die in klasse Z boekte en deze geeft 0% miles bij FB. Alleen het segment CAN - DPS leverde 100% miles en een segment op.
     

Deel Deze Pagina