Jullie kijken natuurlijk ook allemaal op de frontpage (toch?), maar voor de zekerheid hier ook ff een linkje: China Southern A380 Inaugural PEK-AMS - Airplane Visit (klik) Ikvliegveel.com was uitgenodigd door China Southern om de A380 te komen bekijken op Schiphol
Niet best nee... Twee collega's hadden vorige week ook deze vlucht (in Y), hun grootste klacht was dat bij incheck bevestigde stoelen aan de gate nog werden veranderd. Zo moest mijn 2,10 meter lange collega in een middleseat plaatsnemen, een aantal rijen verder dan de andere collega, maar had 'ie gelukkig een vriendelijke buurman. Daarnaast vonden ze de totale wanorde bij boarding opvallend, maar heb het idee dat dit een beetje 'Chinees-eigen' is...
Wat ontzettend naar allemaal! Groot gelijk dat je een klacht in gaat dienen. De vraag is natuurlijk wel wat CZ daarmee gaat doen . Eén pluspunt: vanaf nu kan je reis eigenlijk alleen nog maar beter worden ! Veel plezier de komende tijd!
Ik benijd je niet en dan ook nog in China. Zie of je de brief aan CZ in het Mandarijn vertaald kan krijgen, wellicht wordt deze dan door meerdere personen gelezen en mogelijk ook nog door iemand die verschil kan maken. In 2011 heb ik met CZ gevlogen - PEK AMS - en dat is gelijk de laatste keer geweest. Mag hopen dat het begin van je reis niet leidend is voor de rest ervan. Succes en sterkte!
WT13, het posten van je ervaringen - mogelijk met foto's - op Weibo, maakt dat verschil in China of blijft men er onverschillig onder?
Zo herkenbaar wat je schrijft. In China heb ik in businessclass en in economy gevlogen en wat die gasten allemaal het vliegtuig in meezeulen... Voor zover er al wat van gezegd wordt, het moet en zal mee. Over de rest wat je schrijft, hoe zal ik daar op reageren? Het gaat een hoop mensen financieel voor de wind, men kan makkelijker ergens heen echter de verfijining ontbreekt over het algemeen.