Check in HKG airport Star alliance

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Blade23, 28 mrt 2017.

  1. Blade23

    Blade23 Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Beste Allen,

    Ik land om 13:00 op HKG airport met een prijsvechter en moet mijn bagage ophalen en inchecken bij Lufthansa maar de balie is dan niet open. Kan ik ook inchecken bij Singapore airlines
     
  2. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Normaal gesproken niet geloof ik...tenzij LH meerdere vluchten per dag heeft en toevallig al een balie open heeft...
     
  3. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
  4. Blade23

    Blade23 Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    @Dutchie Het doel is eigenlijk om mijn koffer weer in te checken en de lounge in te gaan. Maar ik kan dus niet inchecken/ koffer drop of bij een andere star alliance member, ik ben wel star alliance Gold?
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Vertrekt er rond die tijd toevallig een Swiss of Austrian vlucht? Misschien dat je het daar kan proberen.
     
  6. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Hi Blade, inchecken kon ik er niet. Ik ben de stad ingegaan en heb me 2 uur van tevoren weer gemeld op in te checken.
     
  7. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Ik neem aan dat de overstap te kort is voor een city trip. Op de website van Star Alliance staat ook de priority pass lounge, die aan de landside is. Misschien kijken of je hier tot check-in kan vertoeven? Ik weet alleen niet 100% zeker of je hier inderdaad met *gold inkomt
     

Deel Deze Pagina