CA / BC / FRA/DUS/MUC-ASIA & AUS/NZ - vanaf €1118

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door EVO, 10 nov 2019.

  1. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Vanaf morgen 11 november t/m 13 november heeft Air China leuke deals voor zowel Economy als Business class en met name de Business class kan interessant zijn.
    Vliegen vanaf Frankfurt, Dusseldörf of Munchen naar enorm veel bestemmingen in Azië met prijzen vanaf €1118 euro en naar Australië en Nieuw-Zeeland met prijzen vanaf €1477.
    Zie bijgevoegd screenshot voor alle mogelijkheden en reistijden. Deze is ook terug te vinden op airchina.de
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Roberto, MRB, vlieger76 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. FlyMike

    FlyMike Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Verleidelijk deze, moet volgende zomer in Australie zijn en zou eigenlijk kiezen voor Singapore airlines. AMS-SIN-SYD — CNS-SIN-AMS. Kost met ook ongeveer 1250pp in ECO

    Voor 1500 pp zou ik met deze deal van FRA Retour kunnen naar SYD . Moet dan in Aus terug positioneren naar Sydney en kost me een dag vakantie en natuurlijk wat lange overstappen in China.

    ik twijfel sterk of de volledige ervaring van Air China me dan voldoende aantrekt. Iemand ervaring hiermee?
     
  3. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    937
    Trofeepunten:
    143
    Ik wil eind Januari naar Australie, maar als ik de heenvlucht intik voor ergens tussen 21-28 januari (wat op de flyer staat) kom ik nog steeds op minimaal 4.5k uit? Enig idee wat ik verkeerd doe?
     
  4. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik weet niet of de sale tot, of tot en met, 13 november is?
     
  5. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    937
    Trofeepunten:
    143
    Is tot en met, de sale staat ook nog op hun website.

    Wel had ik eerder het forum moeten checken, is nu wel heel kort dag om alles uit te zoeken. o_O
     
  6. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Sydney niet meer beschikbaar kennelijk. Melbourne wel (20-27/28/29/1) voor € 1.490
     
  7. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    937
    Trofeepunten:
    143
    Ik kijk denk ik echt verkeerd. Of mijn inbound data zijn gewoon shit.

    Vanaf welk airport zie je de retour melbourne voor 1490 met vertrekdata 20-27-01? Ik wil een maand blijven namelijk minimaal, en zie daar echt alleen maar 4.5k+
     
  8. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ah, een maand blijven, die had ik niet gezien.
    FRA-MEL 20/1-17/18/19/2 voor € 1490
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  9. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    937
    Trofeepunten:
    143
    Thanks!! Helaas net te vroeg, wil echt laatste week van Januari weg en eind Feb / Begin Maart terug. Voor goedkope deals zou ik toch flexibeler moeten zijn merk ik :p
     

Deel Deze Pagina