Business ICN-CDG-AMS, Korean a380 of AF 777?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Patrickm91, 14 aug 2018.

1. Patrickm91

Patrickm91 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Goedenavond allemaal,

In het voorjaar van 2019 willen we een mooi tripje maken richting Seoul. Op de Air France site (via CDG voor de XP'tjes) een aantal mooie vluchten gevonden met op de terugweg Business voor een mooi prijsje. Nu hebben we de optie om terug Business te vliegen in de A380 (Korean Air), of Business in de 777-300 van AF. Weten jullie of dit de nieuwe Business indeling betreft in de 777?
    Hebben jullie ervaring met het Business product van beide maatschappijen? en wat zouden jullie adviseren voor de beste ervaring aangezien het voor mij de eerste keer business is :)

Alvast bedankt!

2. Godenzoon14

Godenzoon14 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Laatst bewerkt: 15 aug 2018
  3. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.317
    Trofeepunten:
    408
    Helaas heeft de A380 van Korean Air geen apex suites. Als Air France de 77W naar Incheon stuurt, dan is het de oude 2-3-2 indeling. In het winterseizoen is het dacht ik een 777-200 in best configuratie (1-2-1)

Ik weet dat deze fare ook via HND of KIX geroute kan worden. Air France vliegt op beide routes met hun best config.

Flying doc, Ambtenaruh en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  4. jongesander

jongesander Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    1.736
    Trofeepunten:
    523
    Weet niet of het mogelijk is op dit tarief, maar kun je niet via FRA vliegen (Boeing 747-8)? Heb je APEX suite en de extra leg voor de xp's.

5. Mark_85

Mark_85 Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    De business class in de Air France 777 met La Premiere aan boord is uitstekend, alleen inderdaad even goed checken welke layout ze aan boord hebben.

6. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.317
    Trofeepunten:
    408
    Kleine toevoeging:

Sinds het je eerste keer in business class is, adviseer ik je om Air France te vliegen in hun best configuratie. Als je aan de crew laat doorschemeren dat het je eerste keer in business class is, wil het nog wel eens zijn dat ze je in de watten leggen.

Bij Korean Air is de service gericht om de passagiers zo min mogelijk tot last te zijn. Na de lunch wordt de cabine donker gemaakt en trekt het personeel zich terug uit de cabine. Je ziet de cabin crew alleen terug als er op de serviceknop gedrukt is. Dit is typisch Koreaans, maar niet alle passagiers ervaren deze service als positief.

Wil je absolute rust en continue in het donker zitten? Korean Air it is. Voor al het andere moet je bij een andere luchtvaartmaatschappij wezen.

FBR89, Daeni en Godenzoon14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina