BRU naar PVG of HGH Laagste Prijs ?of Flightfox gebruiken ?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door TimT0, 23 sep 2014.

  1. TimT0

    TimT0 Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hallo,
    Ik heb volgend semester een stage in China en nu ben ik op zoek naar de beste prijs vluchten. Ik betaal dit zelf dus probeer ik zoals gewoonte zo goedkoop mogelijk een vlucht te boeken.
    Mijn stage periode is van 9 Februari tot en met 15 Juni. Ik heb reeds via ITA matrix gezoekt en kwam het goedkoopste uit op 532 euro , waneer ik via Kayak zoek kan ik zelfs goedkoper naar 516 (met Turkish Airlines)
    Ik zou vliegen van Brussel naar Shanghai of Hanghzou (BRU to PVG, HGH ) Hanghzou is waar de stage is maar de prijs hiervan(de vluchten) is dan ook wel duurder dus overweeg ik de bullettrain .
    ik had ongeveer een budget voorzien van 800 euro ik heb BA blue (british airways ) en 100 tier points 16000 miles in de family accounts en 8000 op het persoonlijk account. En heb een claim bij miles & more voor (BRU-ORD-SFO en terug)

    Nu vroeg ik me af kan ik een goedkoper vluchten vind hiernaar denken jullie of loont het om bvb met FlightFox te gaan werken. Ik vroeg me dan ook af of het intersant zou zijn om te kijken voor Premuim Economy omdat ik telkens met mijn benen anders toch tegen de zetels van degen voor me geklemd zit.

    https://www.ca.kayak.com/flights/BRU-PVG,nearby/2015-02-06-flexible/2015-06-18-flexible
     

Deel Deze Pagina