BRG met gratis overnachting (Nederlands keten)

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Quinten, 31 mei 2015.

  1. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Sinds kort heeft een bekende Nederlandse keten (ik laat de naam even achterwege, anders is deze 'sweet spot' snel weer verdwenen) haar voorwaarden voor BRG aangepast. De eerste nacht wordt gratis indien je elders een lager tarief vindt. Er staan maar weinig regels op hun site en dat kan natuurlijk in je nadeel of voordeel werken.

    Deze keten heeft 4 hotels rondom Schiphol, met gratis parkeren én gratis shuttle. Binnen 20 seconden heb je bij een OTA een lager tarief gevonden. Dat is dus een mooie BRG-optie als je (vroeg) vanaf Schiphol vliegt en je auto ook nog kwijt wilt.

    Heeft iemand ervaring met de nieuwe BRG-regels van deze keten? Geven ze inderdaad toe of verzinnen ze regels waar je bij staat?

    Groet!

    Hmmmm.. helaas kan ik de tikfout in de titel niet wijzigen....
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wat een interessante optie. Ik zit alleen nog wel te zoeken naar welke keten je bedoelt... Hoe ziet het logo eruit ;)
     
  3. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Zeker interessant en daarom moet je zelf even zoeken, zodat het hotel niet ineens 200 BRG-aanvragen krijgt en de deuren sluit :)
     
  4. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Vooruit dan: een gele maan in het logo....
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Met een hilarische tikfout in hun BRG-uitleg..... Screen Shot 2015-05-31 at 3.59.13 PM.jpg
     

Deel Deze Pagina