Brag tags: gebruiken of niet

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door exeliser, 14 apr 2017.

  1. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik vroeg me dus het volgende af. Mag je als frequent flyer luggage tags aan je tas hangen. Ik hoor aardig veel gemende reactie hier en ik dacht laat ik het eens gewoon vragen. Ik heb zelf ze wel aan mn tas hangen omdat ze op de een of andere manier er wel voor zorgen dat het personeel wat vriendelijker reageert. Ik vind wel dat als ik ze eenmaal heb dat ik ze niet constant hoef te refreshen. Dus alleen als ik een softlanding of een upgrade heb dan wissel ik ze anders hangen ze goed.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. cannondalecaad

    cannondalecaad Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Hoeveel moeite is het om te refreshen? In de tijd dat je dit topic aanmaakte kon je je luggage tags ook refreshen...
     
    ErikBenjamin en Urbanjazz vinden dit leuk.
  3. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Tuurlijk, daar worden ze toch voor uitgegeven.

    Ik gebruik zelf geen luggage tags. Het personeel aan boord ziet op hun ipad toch wel waar hun beste klanten zitten. Als ik een vraag vriendelijk stel komt er eigenlijk altijd wel een vriendelijk antwoord :)
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  4. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Braggers are naggers.
     
  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Ik gebruik ze vooral omdat iedereen bij mij op kantoor de zelfde, zwarte, Dell laptop tas gebruikt. Door die tag's neem ik nooit de verkeerde mee:)
     
  6. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Ik vind het persoonlijk altijd wel fijn, maar dat is vooral omdat ze het ook niet zo snel verwachten van zo'n jong iemand. Maar wat mij betreft geen bezwaar voor "braggen" met je luggage tags.
     
  7. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik ben net mijn Platinum bragtag van mijn rugtas kwijt. Daarnaast zit wel de IC Ambassador en Privium tag hahaha
     

Deel Deze Pagina