Booking.com - Genius

Discussie in 'Overige programma's' gestart door SmartMart, 12 jan 2015.

  1. SmartMart

    SmartMart New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Ik boek af en toe hotelkamers via Booking.com en heb daardoor al een tijdje Genius-status. Die status krijg je vanaf 5 boekingen in een jaar. De voordelen volgens Booking.com:

    - Gespecialiseerde klantenservice met een gratis telefoonnummer
    - Gratis extra's zoals laat uitchecken en korting op kamer-upgrades
    - Genius-klanten krijgen 10% korting op 24.500 accommodaties

    De klantenservice heb ik nog nooit nodig gehad, dus daar heb ik niet zoveel aan. Die 10% korting leek me heel interessant, maar ik heb helaas nog nooit een Genius-korting gezien bij een hotel dat ik wilde boeken. Grote ketens doen er volgens mij sowieso niet aan mee. Gratis extra's heb ik ook nog niet gekregen. Bovendien, wat is er 'gratis' aan korting op kamer-upgrades? Ben dus nog niet heel impressed. Maar wie weet gaat Genius-status extra miles opleveren wanneer Booking.com straks samenwerkt met Flying Blue?

    Iemand anders wel goeie ervaringen met Genius?
     
  2. Mike

    Mike Well-Known Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    644
    Trofeepunten:
    113
    Denk dat op het 1e moment 24500 een erg groot aantal lijkt.. maar hoeveel hotels heeft booking wel niet onder contract?
     
  3. Valentijn

    Valentijn Well-Known Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    555
    Trofeepunten:
    93
    Ik heb vrij regelmatig wel van de 10% korting gebruik gemaakt (inderdaad bij niet-ketenhotels) en af en toe dingen als een late check-out of een gratis ontbijt gekregen. Is leuk meegenomen af en toe! Maar ze laten het inderdaad leuker voorkomen dan het daadwerkelijk is...
     

Deel Deze Pagina