Boeken met tussenlanding - KLM

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Sand0rf, 19 apr 2015.

  1. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb nu de 7000 miles bonus voor Flying Blue weten te bemachtigen dus ik wil een segment run doen in juli om zo de benodigde vluchten bij elkaar te vliegen. Mijn idee was om op een zaterdag naar Madrid/Barcelona/Valencia/Andere stad in Europa te vliegen en zondag weer terug. Nu heb ik de gids over segment runs gelezen (http://ikvliegveel.com/segment-running-flying-blue/) en uiteraard ga ik vanaf Antwerpen maar ik wil ook met een tussenstop vliegen (in bijvoorbeeld Parijs) maar ik kan in de zoekmachine niet die optie vinden... Wel meerdere bestemmingen maar dan heb je ook echt meerdere tickets en sowieso kan hij dan ook geen vluchten vinden. Hoe zoek en boek je zoiets op klm.nl?
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ex-ZWE is een optie, maar recent wel prijziger geworden. Als je ZWE-BCN zoekt, dan krijg je soms ook wel opties via CDG, misschien moet je op 'meer vluchten laten zien' (ofzo) klikken. Ook kun je ZWE-CPH proberen, dat wordt soms ook wel via CDG geroute. Multi-city is ook een optie, maar dat pakt vaak prijziger uit.

    Onthoudt dat 7000 miles ongeveer een waarde van 70 euro vertegenwoordigen, dus bepaal goed hoeveel je wilt doen en uitgeven om ze binnen te slepen!
     
  3. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Italie kan meestal wel met 2 tussenstops : ZWE-AMS-FCO-VCE/TRN/BLQ
     
  4. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    In ITA matrix KL KL KL als advanced routing code gebruiken.
     
  5. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Let op: Italië niet met Alitalia vluchtnr, met Alitalia krijg je namelijk bij binnenlands overstappen geen Miles. Als je KL vluchtenr hebt maar je vlucht wordt uitgevoerd door Alitalia krijg je dus wel Miles.
     

Deel Deze Pagina