Wie heeft er eens een binnenlandse vlucht in Nederland gemaakt? Dit staat nog op mijn to-do lijstje. Heel even had ik mijn hoop gevestigd op Maastricht Airlines, maar dit is, tot op de dag van vandaag, helaas (nog) niets geworden. Heeft er iemand tips om een binnenlandse vlucht in Nederland te maken? En dan bedoel ik niet met een privé vliegtuig oid .
En bestaan momenteel geen binnenlandse lijnvluchten helaas. Ik zie dit ook niet zo snel meer gebeuren omdat de treinverbindingen steeds makkelijker, en sneller worden. Afgezet tegen het naar het vliegveld gaan enzo kiezen steeds meer mensen voor de trein of auto.
In 1968 ben ik van Schiphol naar Maastricht gevlogen en weer terug met de NLM. Op de heenweg was er nog een tussenlanding op Eindhoven (Welschap).
Bonaire, Sint Eustatius en Saba (BES eilanden) zijn inderdaad een soort van speciale Nederlandse gemeenten. Maar volgens mij gaan er vanaf AMS geen directe vluchten naar deze eilanden. Een directe vlucht tussen twee van de drie zou dan wel een binnenlandse vlucht zijn . Ik doelde met mijn post alleen maar op een binnenlandse vlucht in het Europees gedeelte van Nederland .
Vliegt KLM niet direct met een A330 op BON? Enneh.. doet Insel Air ook de bovenwindse antillen? Kan me niet voorstellen dat er niet een vluchtje tussen Saba en St. Eustattius is. Dus we hebben zowieso een binnenlandse vlucht gevonden
Mijn ouders zijn recent met Transavia naar Bodrum gevlogen vanaf RTM en hebben een "layover" gehad in Eindhoven.
Om dit topic maar weer eens niet leven in te blazen: ik ben nog steeds op zoek! Check regelmatig sites al skyscanner, maar heb tot nu toe nog niets gevonden..... Iemand anders wel?