Beste stoelen 777

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Roderik, 12 mrt 2018.

  1. Roderik

    Roderik Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Hallo!

    Ik heb jullie advies nodig. Wat is de beste keuze voor twee business class stoelen op de 777-300? Rij 1AC/1HK of rij 4AC/4HK?

    Dank!
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Flying doc en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. Roderik

    Roderik Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Dank! Ik kende dat forum nog niet maar zal me zeker daar voorstellen.

    Het betreft inderdaad een 777-300 van KLM. Ik ken Seatguru maar ben erg benieuwd naar de ervaringen hier.
     
  4. Bass

    Bass Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik zal altijd 4 kiezen aan de linkerkant. Liefst 3, anders 4. Minste last van de voorste galley en wc. Middenrij ivm andere passagiers die anders over je heen moeten.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  5. sossienl

    sossienl Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Same here. Heb op 3 segmenten in de 777-300 naar Singapore / bali, rij 4 gekozen
     
  6. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb een aantal maanden geleden op rij 1D gevlogen. De eerste rij heeft betere beenruimte. Ik had verder tijdens de vlucht niet echt last van de WC (deze zit aan de andere kant, dus vooral op 1ACD zit je goed. Ook van de galley had ik eigenlijk helemaal geen last.

    Volgens mij heb je een iets breder voetenbankje op de eerste rij.

    Hou er rekening mee dat veel BC passagiers die in de AC/D rij zitten sneller naar de achterste WC gaan, dan die vooraan.
     
  7. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Yep, rij 1 heeft meer beenruimte in de breedte. Rij 6 overigens ook, maar dan zit je wel erg dichtbij de galley, het toilet, en het muurtje tussen WBC en de voorste rij economy class, waar ze die babywiegjes meestal ophangen.

    Kan wel knus zijn, als je met zijn tweeën reist... In die aparte WBC cabine op rij 6. Er zit volgens mij wel een gordijntje tussen de galley incl toilet en rij 6.
     
  8. sossienl

    sossienl Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Leuk topic dit aangezien Seatguru niet echt "Betere" BC stoelen laat zien op de 777. Bij de 747 is rij 1 by far de beste bijvoorbeeld.


    Overweeg nu toch die rij nog es te bekijken dan ipv rij 4...
     
  9. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik verkies zelf op de 777 rij 3 of 4. Zoals zo direct, 3A en 3C met z'n 2e en 3D als ik alleen vlieg. Voordeel: Je zit overal ver vandaan, de galleys, de wc's etc. Je hebt alle keuze uit de huisjes (niet onbelangrijk) Maar meestal heb ik dat al afgekaart met de leukste steward/stewardess op dienst... Nadeel: iets minder ruimte dan op rij 1 of 6.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  10. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan rij 2, 3 of 4. 5A mist een raam maar verder prima. Ik heb 1 keer op rij 6 (tussen de keuken en economy comfort in) gezeten, maar dat is zeer onrustig (er loopt continue personeel langs met trolley's) en als je pech hebt kun je niet meer kiezen qua maaltijden...
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  11. Marcelle

    Marcelle Blue Tier

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    33
    Ik vlieg als ik alleen ben het liefst 1D. Last van de galley heb ik niet, de toiletten zitten aan de andere kant. Je hebt meer beenruimte en je krijgt als eerste service. Dus als ik met tweeën zou vliegen zou mijn voorkeur naar 1A en 1C uit gaan.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  12. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Iemand ervaringen met beste EC stoelen op de 777-300?

    Binnenkort naar DPS . zat te denken aan 10K vw lange benen. Iemand ervaringen?
     
  13. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Ik vind rij 10 nooit prettig ivm de stoelleuning die vast zit en ik ben ook altijd aan het klooien met het scherm en tafeltje. Ik zit het liefste op 11, 12 of 14 en dan op een hoek. Sin - DPS of DPS - SIN is vaak aan boord te upgraden voor 99 euro ;-).
     
    appie vindt dit leuk.
  14. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Voor wat het waard is: in de 777 van KLM vlieg ik solo het liefst op 1D (business) of 10K (economy).

    Ik vlieg binnenkort ook in de Air France 777 economy. Ben FB Platinum dus ik mag gratis beenruimte stoel, maar veel keus is er niet, zie afbeelding . Misschien toch maar wat verder naar achteren dan maar? Suggesties welkom.
    airfrance.jpg
     
  15. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou kort voor check in de gaten houden dan komt meestal rij 28 vrij. Ik vind zelf 28A fijne stoel.
     
  16. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    642
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb onlangs met klm gevlogen naar HKG - stoel 10k. Top stoel. Veel been ruimte. Window seat. 3 raampjes. Je hebt wel minder stoel ruimte in de breedte door tafeltje en tv.

    rij 11 aan raam kant niet aan te raden omdat je een raam mist. Onlangs gezeten. Ik voel me opgesloten zeker als iemand naast je zit.

    Ps. Ik ben 1.99m lang
     

    Bijgevoegde bestanden:

    appie vindt dit leuk.
  17. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Doe je dat dan pas als je in SIN bent, of vooraf al in AMS?
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  18. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Dat ziet er prima uit. Ook voor zo'n lange vlucht dus?

    Upgraden met miles kan helaas niet meer...

    Misschien de 99e upgrade voor het laatste stukje, of anders hopen op betaalde/miles upgrade bij OLCI/gate...
     
  19. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    298
    Het meest fijne aan stoel 10K is dat je ook zonder de buurman of vrouw te hoeven storen dus op kunt staan en naar de WC gaan. Ook als iedereen halverwege de nachtvlucht ligt te slapen en ik dat een goed moment vindt om naar de WC te gaan...
    Daar neem ik de minder brede stoel maar voor lief, en dat kan gezien mijn postuur ook wel, al kan ik mij voorstellen dat als je wat 'breder' bent je dat wat minder kan waarderen.

    Daarnaast kan mijn tas op de grond zodat ik een eigen voetensteun heb.
     
    appie en Urbanjazz vinden dit leuk.
  20. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Veel dank Frank! Ik houd het in de gaten :)
     

Deel Deze Pagina