Beroepsverkennende Stage

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door FlyingIvo, 7 feb 2017.

  1. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Hallo iedereen!
    Ik dacht laat het hier ook maar eens even vragen:
    Ik moet voor school 1 dag een beroepsverkennende stage doen. Oftewel 1 dag met iemand zijn werk meelopen! Nu ben ik nogal geïnteresseerd in de luchtvaart en doe ik een poging om met iemand mee te kunnen lopen waarvan zijn werk iets met de luchtvaart betreft! Officieel gezien moet dit op 20 februari maar ik denk dat het eventueel die week daarop ook zou kunnen. Dus nu is mijn vraag: Is er heel toevallig iemand hier die werk heeft wat te maken heeft met de luchtvaart en bereid is een dag mij mee te nemen! Ik weet dat het misschien op de korte termijn is maar helaas hebben we het een beetje laat gehoord...

    Dus ben jij iemand die mij mee zou willen nemen voor 1 dag op je werk en het iets met luchtvaart te maken heeft? Laat het weten!
    Wel handige info:
    • Ik ben 14 jaar
    • Ik zit op 3VWO
    • Ik woon vlakbij Den Bosch (Dus iets in Groningen wordt hem niet :p)

    Graag hoor ik van jullie! Ondertussen zoek en vraag ik nog vrolijk door haha!

    Ivo
     
    jongesander vindt dit leuk.
  2. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Ik moest dat 2/3 jaar geleden ook doen, ik ben toen bij de TD van Transavia geweest, was 'n topdag! Kruip in de digitale pen zou ik zeggen en stuur een mailtje naar de recruitment afdeling van transavia. (contactgegevens staan op de website).
    Succes!

    Rick
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina