Gezien op Secret Flying ERROR FARE: FIRST CLASS FROM UKRAINE OR BELARUS TO THE MIDDLE-EAST FROM ONLY £79 RETURN Ik ga hem boeken voor een weekend in Juni. Iemand ervaring met Azerbaijan Air?
Ik kon zo geen mogelijkheid vinden om miles te stallen. In combinatie met een standaard recliner en bijkomende postioneringskosten heb ik er vanaf gezien.
Ik heb ook wat zitten puzzelen maar kon er uiteindelijk ook niet echt iets van maken. Succes voor degene die hem boeken, is al sinds vanmorgen in de lucht!
idd qua miles minder interessant maar het gaat mij in deze meer om de ervaring met Azerbaijan Airlines business (want volgens mij hebben ze geen first). Ik ga met KLM naar Kiev voor positionering, zo spaar ik weer segments..
Misschien leuk om naderhand je ervaringen even te delen! Het is in feite "domestic first" zoals ze dat in de usa kennen.
Inmiddels is de deal al Expired... **EXPIRED** We’ve expired the deal as the evidence strongly suggests that these flights are in economy but were mislabelled by the OTAs as First.