Az gold fb

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door flykoen, 20 sep 2016.

  1. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Hallo allemaal,

    Dit weekend begin in mijn segmenten run voor KL FB GOLD.
    Ik heb nog geen status bij KLM. Maar wel gold bij AZ. Ik wil dat mijn punten en segmenten op kl fb worden bijgeschreven. Maar wil wel de lounge in. Kan ik mijn pasje van AZ gewoon bij de verschillende lounges laten zien zonder dat ze mijn ivory fb verwijderen en de az erin zetten?

    Tips of ervaringen zijn zeer welkom!
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Zou geen probleem moeten zijn als je een pasje hebt bij de Crown Lounge. Bij partner wellicht wel, dat heb ik nooit geprobeerd.
     
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ja. Gewoon je AZ pasje laten zien bij de lounges. Ik had dit een keer met SK op mijn Amigo Gold; punten bij SK bijgeschreven maar wel gewoon lounge access met mijn *A Gold.

    Succes met je segmentrun!!
     
    Joris1 vindt dit leuk.
  4. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Hoi, nooit problemen mee gehad; bij airports waar ze je BP niet scannen (of iig waar de scanner niet checkt op status) voor priority security (dit doen ze bv wel op BCN; AMS wordt ook gescand, maar niet gecheckt op status door de scanner) kan ik na het laten zien van mijn AZ Freccia Alata ook altijd doorlopen. Lounge van 3e partijen ook geen probleem; vorige week nog in WAW gebruik gemaakt van de lounge, inclusief een gast. Beiden op een KL ticket waar FB frequent flyer nummers op stonden.
     
  5. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Je moet wel oppassen dat ze niet je nummer toevoegen aan de boeking, dat hebben ze bij ons ook eens gedaan zonder te vragen bij een Air France Salon. Gelukkig hadden wij een app die alles in de gaten had en kon het KLM facebookteam het nog op tijd corrigeren.
     

Deel Deze Pagina