Award tickets boeken?

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door Lionell, 16 aug 2015.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zijn hier mensen met ervaring met het boeken van M&M awards? De awards die ik op het oog heb zijn sowieso al niet online te boeken volgens de mileage calculator. Ik vind award availability via de United award search. Wat kan ik het beste doen? Screenshots nemen van de data en de daarbij horende vluchtnummers en dan naar het M&M callcenter bellen en vragen of zij die kunnen boeken?

    Alle info is welkom :)
     
  2. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Datum en vluchtnummer opschrijven en je bent ready2go! Let wel op: United heeft soms wat spook inventory, check of je dezelfde award space ook vindt met Aeroplan of ANA.
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb de nodige screenshots met alle info, gisterenavond lag de ANA site eruit... Ik zal straks eens via Aeroplan proberen te zoeken. Heb je daar een account nodig om te zoeken of kan dit zonder?
     
  4. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Je hebt helaas een account nodig.
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Net geprobeerd, maar op Aeroplan kan je geen oneway awards zoeken op de route die ik op het oog heb.
    En zoeken op retour award vluchten levert geen resultaten. Als ik op United zocht de afgelopen dagen, dan kom ik consistent dezelfde awards tegen. Straks nog een poging wagen met ANA.
     
  6. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Je moet even round-trip selecteren en dan de retourdatum faken.
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat lukt ook niet op Aeroplan. Ik heb het net geprobeerd bij ANA en daar kan ik dezelfde vluchten kiezen als bij United, maar voor het laatste scherm waar ik het aantal miles te zien zou krijgen, dan krijg ik een foutmelding ivm tijdzones... Dus daarom vermoed ik dat het zeker geen "spook" inventory is.
    upload_2015-8-17_13-50-42.png
    Ik denk dat ik meer kans maak als ik deze M&M eens bel, suckt alleen dat het een betalend nummer is (0,75 euro/minuut).
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bellen naar het Belgische M&M service center is geen fijne ervaring... na 10 minuten wordt je automatisch gedisconnect, fijn als je net je uitleg aan het doen bent. Nadien nog 2 keer terug gebeld en 2 keer 10 minuten in de wachten, totale kosten 1 euro per minuut, tel maar uit!

    Straks naar toll free number in de VS bellen, hopelijk daar meer gelukt!
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Gisterenavond uiteindelijk naar M&M in de VS gebeld, wat een wereld van verschil! Er was slecht een kleine wachttijd, persoon die me hielp wist meteen waar ik het over had en wist ook direct hoe dit in het systeem moest worden ingegeven. Maar ik heb nog niks geboekt, klein detail over het hoofd gezien en dat was een "3 region award" waardoor er ineens 35000 miles zouden bijkomen. Vanmiddag weer terugbellen voor een alternatief.
     
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Wat is wijsheid?

    Mijn broertje zit op dit moment in Melbourne voor studie en mijn ouders zouden eventueel begin december langs willen gaan. Ik zat een beetje te kijken op de miles calculator van Skyteam en zag dat een retourtje business 250.000 miles kost. Vrij fors natuurlijk. Hebben jullie nog tips om dit omlaag te krijgen? Zo niet is het dan een idee om met Air France te vliegen ipv KLM (betere business class?)

    Bvd

    EDIT: oh ik zit in het verkeerde topic met deze skyteam vraag :D
     

Deel Deze Pagina