Award ticket Seychelles

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door bkraan, 28 feb 2018.

  1. bkraan

    bkraan Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    28
    Begin mei wil ik samen met mijn vriendin voor ongeveer 2 weken naar de Seychelles gaan.
    De vluchten wil ik voornamelijk boeken met punten, ik heb een flink aantal AMEX, FB en Avios punten.

    Omdat de transferpartners van de Nederlandse Amex gering zijn ben ik vrij beperkt in het aantal airlines.

    Mijn plan is om met KLM op Dubai te vliegen (promo award), ik wil een paar dagen in Dubai en Abu Dhabi verblijven en van daaruit doorvliegen naar de Seychelles. Mijn probleem zit hem in de vlucht tussen Dubai/Abu Dhabi naar Seychelles. Emirates en Etihad vliegen beide direct maar voor zover ik weet is het niet mogelijk om een Emirates award tickets te boeken met behulp van NL Amex punten. Ik kan mijn punten overschrijven naar Miles Miglia en dan voor 60K een enkele award in business boeken met Etihad maar ik vind dit erg veel punten voor een vlucht van 5 uur in een oude A320.

    Het meest interessante zou zijn een vlucht met Qatar Airways op Asia Miles of Avios, ik heb dan voor circa 30K punten een enkele vlucht business class met een A330. Maar volgens mij gaan er nog steeds geen vluchten vanuit DXB/AUH naar Doha?

    Voor de retourvlucht wil ik mijn FB punten gebruiken om via Nairobi terug te vliegen op Amsterdam.

    Wellicht zie ik iets over het hoofd en weten jullie alsnog een creatievere manier om vanuit het Midden Oosten in de Seychelles te komen:)
     
  2. Je kan wel vanuit Dubai naar Doha gaan alleen met 1 overstap, totale reisduur is dan 3.5 uur
     
  3. Jesse1993

    Jesse1993 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    1
    Kenya Airways vliegt ook vanaf Dubai via Nairobi naar de Seychellen. Je zou kunnen kijken of je genoeg FB Miles hebt om die vlucht te boeken. Volgens mij is een vlucht van Dubai naar de Seychellen via Nairobi met Kenya Airways ongeveer 20.000 Miles als een award ticket, maar dat zal je even na moeten kijken.
     
  4. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Die mogelijkheid heeft hij dus al overwogen, denk ik...
     

Deel Deze Pagina