Tijd om een nieuwe topic toe te voegen: Op welke wijze heb jij je miles het beste ingezet? Lange vluchten/ luxe vluchten/unieke vluchten ?
Promo KLM business class naar curaçao. 50.000 punten retour. Tussenlanding op St. Maarten. Leuk om al die mensen te zien staan vanuit het raampje van 1K.
Ik heb nu sinds januari 5x gebruik gemaakt van mijn miles: -Een upgrade naar Y bij KLM op mijn retour vlucht van DXB naar AMS voor 30k -Een enkele vlucht Y van AMS naar Washington met AF (promo award, 32.5K) -Enkele vlucht STL AMS economy voor 25k met Delta. In december ga ik 8 dagen naar Curacao. Ik heb hiervoor een economy ticket geboekt voor 20k Avios. Terug vlieg ik Y met Delta vanaf Miami met een 7 uur lange layover @JFK voor 62.5k Tot nu toe dus voornamelijk FB gebruikt. Ik wil graag nog een keer F vliegen met Emirates of Cathay Pacific richting het Verre Oosten.
Hoi @bkraan , Je bedoelt waarschijnlijk C of J (business class) in plaats van Y (economy class)? Maar je hebt leuke tripjes geboekt!
Nog maar 1x miles besteed. Iets van 35k FB miles voor een upgrade naar KLM World Business Class naar JFK.
mijn redemptions: upgrades naar WBC en eens een reguliere award ticket naar Canada Niet heel bijzonder, maar wel prettig Ik hou nog wel steeds mijn ogen open voor een goeie promo, bij voorkeur business
Ja klopt. Oude WBC. Voor de geïnteresseerde heb ik nog een kort filmpje gemaakt van de landing op SXM Maho beach: