Autohuur Budget en Miles

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Stormbreaker, 24 jan 2015.

  1. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Beste mensen,

    Ik ben nieuw hier met de vraag of indien ik zowel Miles & More als Flying Blue lid ben award miles kan sparen met Budget autohuur terwijl ik niet de bestuurder ben maar wel één van de inzittenden. Of kan alleen de bestuurder de miles sparen? Ik kan dit nergens in de voorwaarden vinden.
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    alleen als je bij de boeking je FB-nummer opgeeft spaar je miles
     
  3. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Dat is het nu juist net. Bij de boeking via eBookers.nl heb ik mijn nummer opgegeven maar dat pikt hij alleen bij de vlucht op. Er was volgens mij niet nog een ruimte waar je twee keer je nummer op moest geven.
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Het kan goed zijn dat je niet in aanmerking komt voor miles als je via een derde partij boekt, als je direct bij de autoverhuurder boekt kun je normaal gesproken wel een nummer opgeven.
     
  5. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Oké dat zou erg jammer zijn. Bij KLM gaat het wel goed. Ik heb ook nog bij eBookers mijn Miles & More nummer ingevuld maar dat heeft geen effect op de boeking, lijkt het, als het je het bij 'Profiel' invult. Anders kan je de gegevens die je in de boeking hebt ingevuld ook niet wijzigen. Erg jammer want ik wilde eigenlijk zowel Flying Blue als Miles & More award miles sparen.
     
  6. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Je kunt proberen bij het ophalen van de auto je nummer nog af te geven aan de balie en te vragen of ze jou willen koppelen aan de boeking.
     
  7. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Zal ik zeker doen, bedankt voor de tip!
     
  8. V70

    V70 Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Even contact zoeken via Twitter met @BudgetNederland? Ik heb indertijd een boeking gedaan via Cardelmar voor Avis en via Twitter prima geholpen om de punten bij te kunnen schrijven via Avis Preferred.
     
  9. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    @V70 ik heb geen twitter meer helaas, omdat ik een flinke ruzie met een stel bloggers heb gehad en dat helemaal uit de hand is gelopen. Ik zal even via Facebook kijken.
     

Deel Deze Pagina