Auckland

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Lionell, 24 mrt 2016.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb tijdens m'n trip in april/mei 2 keer een lange layover in Auckland, de eerste heb ik bewust voor een hele lange gekozen van 17 uur, op de terugweg is het iets van 10 uur. Zijn er al mensen in Auckland geweest? Wat zijn er aanraders?

    M'n bagage zet ik in holding op de luchthaven van Auckland en dan met openbaar vervoer naar het centrum. Ja er is ook Uber, maar is 4 keer zo duur als de bus. Bus rijdt om de 15 minuten en zo heb je ook wat meer interactie met de locals.

    Sky Tower wil ik naar toe, weet er iemand soms een goed adres om te lunchen?
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Als ik jou was zou ik Monocle hier eens op nazoeken. Ik mis geen uitzending en ze weten de fijne dingen in het leven heel goed te vinden.
     
    Saki500 en Lionell vinden dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @Flying doc heb je toevallig een linkje? Ik ben aan t zoeken geweest op Google maar kan enkel korte artikelen vinden van Monocle waar niet zoveel in beschreven staat.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vandaag wijselijk besloten om een day room te boeken in het Novotel aan AKL airport om m'n layover van 18 uur volgende week te overleven. Vorige week was ik helemaal versleten na een dag reizen en dan nog eens een 14 uur durende layover (dus geen slaap) in Auckland. De stad rondgelopen tot het begin van de middag en nadien weer terug naar de airport.
     
    Saki500 en Flying doc vinden dit leuk.
  5. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Iemand nog tips voor een dagtrip met Auckland als uitvalsbasis ? Geen zin om buiten de stad te overnachten :p
     

Deel Deze Pagina