AMS - SCL €1400 pp Alitalia via FCO

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door frequent_nomad, 6 aug 2017.

  1. frequent_nomad

    frequent_nomad Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Dag allemaal, ik heb voor onderstaande tickets een paar weken geleden €3500eur betaald voor 2 personen vanuit AMS naar SCL - wat ik persoonlijk al een redelijke prijs vind.

    Nu zag ik net dat Alitalia een geweldige aanbieding voor ongeveer 1400 euro per ticket. voor iemand die op korte termijn (augustus - september) een lange vlucht wil maken en nog eens 200% aan FB miles wilt verdienen is het een koopje. Return ticket levert 32000+ level miles op is het zeker de moeite waard. Potentiele kopers van Alitalia hebben tot 2 oktober om een bindend bod te doen op de maatschappij, dus risico dat Alitalia kopje onder gaat voor eind September schat ik niet hoog in.

    upload_2017-8-6_13-35-46.png
     
    ErikBenjamin, Kasel, high_class en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
  3. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Is een lekkere trip die ik nog mooi even heb gemaakt, prima service aan boord en in ieder geval gunstige tijden voor de heenvlucht. Maandag vlieg ik weer terug maar ben nu al blij dat ik deze deal heb gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb deze ook gedaan, november 2016. Erg leuk om een paar dagen Chili mee te pakken :) Prima vlucht overigens met onze Italiaanse vrienden. Goed eten, uitstekende cappuccino en top speciaal biertjes :D

    Voor de geïnteresseerden: https://erikvandermeulen.nl/alitalia-business-class-chili
     
    Pedro1989, Kasel en Sebas vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina