AMS - ORD, overstap in YYZ

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Milanello, 3 feb 2015.

  1. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Vraagje,

    Ik wil in september graag naar Chicago, en aangezien ik deze heenvlucht met Award Miles (UA) ga boeken, zit ik een beetje te kijken naar leuke vluchten. Volgens mij verdien je toch geen Miles hiermee, dus in principe maakt het niet uit waarmee en hoe ik vlieg.

    Ik zie ook een vlucht met overstap in Toronto, en aangezien dat één van mijn favoriete steden is lijkt deze me wel interessant.

    Nu mijn vraag: Ik boek deze vlucht gewoon in één keer met United. Wordt mijn koffer dan automatisch op de nieuwe vlucht gezet, of moet ik deze ophalen en zelf weer inchecken? Heb een overstap van 17 uur, zodat ik lekker in de stad rond kan lopen en een hapje kan eten, om vervolgens volgende dag verder te vliegen naar Chicago. Maar als ik dan een koffer moet meesjouwen is dat natuurlijk minder.

    Bedankt alvast!
     
  2. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Je moet in canada altijd je koffer ophalen en dan opnieuw afgeven en dat kun je gewoon gelijk doen
     
  3. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Wat Mike zegt, je gaat dan aan de rechterkant door immigrations bij speciale balies, de koffer kan je gelijk ophalen.
     
  4. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Thanks voor de informatie! Goed om te horen :).
     

Deel Deze Pagina