Ams-Dus naar Led-Dme-????

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Barbapapa, 21 nov 2017.

  1. Barbapapa

    Barbapapa Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Hallo Iedereen,

    na hier heel veel te lezen nu ook maar een keer mijn eerste post en dan is het ook direct een hulppost :)

    ik was van plan om april 2018 naar St-Petersburg en Moskou te gaan maar nu begint het te kriebelen om er toch nog 1 of 2 leuke bestemmingen aan vast te plakken. ik heb al een beetje in Google flight en Matrix zitten rondneuzen maar dan krijg ik vaak nogal beroerde prijzen te zien.

    wat wil ik graag:

    Vertrek locatie:
    Amsterdam of Düsseldorf /

    Bestemming:
    St-Petersburg - Trein naar Moskou om er dan nog 1 of 2 leuke bestemmingen aan toe te voegen (voorkeur voor Azie)

    Vertrek datum:
    April 2018

    Vakantie duur:
    9 dagen voor Moskou/St-Petersburg bij elkaar. daarna 1/2 weken voor de overige bestemmingen max.

    Doel: Uiteraard zo goedkoop mogelijk vliegen. een eventuele overstap is geen probleem

    Prijs: €800/900 Max
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    1/2 weken voor 1 of 2 leuke bestemmingen het liefste in Azië, daar kunnen we nog niet heel erg veel mee. Er zijn nogal wat bestemmingen in Azië en het is maar echt wat je voorkeur heeft.

    Moskou en St Petersburg zijn beide zeer de moeite waard, dus dat is sowieso tof. Doe het dan het beste in de volgorde Moskou -> St Petersburg. Ik vind ze allebei heerlijk op hun eigen manier, maar veel bekenden vonden Moskou een beetje een domper na St Petersburg.

    Ja, en dan. Wil je er persé iets aan vast plakken? Een overstap in de stad van de maatschappij is het makkelijkst en goedkoopste (bijv Zurich met Swiss, Istanbul met TK, Wenen met Austrian etc). Aziatische steden liggen niet bepaald op de route dus zijn niet zomaar aan een ticket te plakken. Dat gezegd hebbende zijn er legio mogelijkheden; ik wil zelf graag eens naar India en Iran, dus die neem ik als voorbeeld, en in april kost een TK ticket naar AMS-DEL-LED (overland) VKO-IKA-AMS je 700 euro. Eerste hit via Google Flights :)
    In het kort: zoek eerst je bestemmingen uit, dat kun je gericht zoeken naar een ticket, en als je er dan niet uitkomt kunnen mensen van hier makkelijk even meezoeken.
     
  3. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Met jouw variabelen is het inderdaad zoeken naar een speld in een hooiberg. Er is heel veel mogelijk.. https://goo.gl/flights/MJeL

    Ik vind Moskou en Sint Petersburg persoonlijk twee van de interessantste steden in Europa en beide zeker het bezoeken meer dan de moeite waard. Eigenlijk vind ik Moskou ook nog wel indrukwekkender dan SPB. Een aanrader is de nachttrein tussen Moskou en SPB.. hele aparte ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2017
    FlyingFonz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina