AMS-BFS/BHD wekelijks

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door PietV, 17 feb 2017.

  1. PietV

    PietV Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben nog een newbee qua reizen zoeken met meerdere segmenten.
    Zou iemand me kunnen helpen met mijn zoektocht met misschien de nodige tips en hints.

    Ik ga wekelijks op dinsdag naar BFS/BHD (Belfast) vanuit AMS en op vrijdag weer terug.
    Nu moet ik daar niet later aankomen als 17:30 op dinsdag bij voorkeur met een Skyteam airline.
    Prijsklasse tot 200 euro
    Meerdere segmenten heeft de voorkeur omdat ik dan eerder aan 60 qualifying flights voor FB platinum zit.

    (Ik heb ook nog even zitten kijken om via Dublin te vliegen en dan de trein/bus naar Belfast te pakken maar ik kom daar ook niet helemaal uit. Dublin heeft wel meer opties qua vluchten geloof ik.)

    Alle hulp is welkom.

    Bij voorbaat dank.

    Piet
     
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Dag Piet, Allereerst van harte welkom hier op het forum van IF!
    Ik heb een beetje voor je zitten kijken in google flights en in ita maar er zijn zeer weinig vluchten naar BFS/BHD als je voor een segment run gaat...

    Daarom adviseer ik je om af en toe via DUB te gaan zo kun je zowel op de heen als terugweg via CDG en heb je een extra segment. Je kunt een voorbeeld hier zien.
    Heb je verder nog hulp nodig dan hoor ik of een van de andere forum leden het graag!
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  3. PietV

    PietV Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt voor je reactie.

    Het nadeel van deze route via Dublin is dat de route met extra segmenten duurder is als de directe vluchten. (dit heb ik anders gezien op andere routes waarbij een route met meerdere segmenten soms goedkoper is als de directe vlucht)
     
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Ook effe gekeken. Zo te zien is BFS/BHD helaas niet echt de ideale bestemming voor een Skyteam segment/mile run. Als je via Dublin wilt gaat dan is het nog steeds 160km naar Belfast. Kan je misschien via BRU gaan, zeker als je beneden de riolen woont.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Als je perse onder de 200 euro wilt blijven raad ik je toch aan om maar de directe vlucht vanaf AMS te nemen met KLC. Voor de segmenten kun je een run doen. Voorbeelden zijn hier te vinden.
     
    Grouchy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina