Amerikaans continent in de sale ST/OW

Discussie in 'Economy Fares' gestart door danfl44, 13 dec 2017.

  1. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Vandaag is KLM wat gaan stunten met prijzen naar amerika - ontzettend veel steden, zowel vanuit Amsterdam als vanuit andere europese vertrekpunten. Zowel Toronto als Dallas soms met Skyteam vanuit AMS rond de 300 euro met OTA's. Ook BA heeft vanaf AMS mooie prijzen.

    Zo nu en dan in de zomerperiode!
    Even een korte heads-up omdat er op het forum vrij veel mensen vroegen naar amerika, de moeite waard om te kijken of er iets tussen zit.
     
    Lionell, Grouchy, DirkOnTour en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    1400+ euro voor BA business class vanaf zowel AMS als BRU naar YYZ op verschillende data :)
    Economy class vind ik voorlopig niet lager dan 370 euro met OneWorld.
     
    danfl44 en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Prima J prijsje ex-AMS. Kwam ook Philadelphia uit AMS tegen voor net boven 300, ruime beschikbaarheid.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    KLM doet hem rechstreeks op bepaalde data voor rond de 1420 voor de Skyteamers onder ons.

    Zag gelukkig ook dat Florida in de verkoop was door Skyteam (TPA/RSW - 1600EUR), das dicht genoeg bij Fort Myers beach, daar zaten we eigenlijk op te wachten :).

    TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 21DEC 17: Van het weekend maar eens effe de boel uitpluisen & boeken.

    San Juan is zo te zien ook in de aanbieding. Is dat al een beetje te doen na Irma of is het daar nog steeds een puinhoop?

    Enne die 300+EUR fares zijn ook verleidelijk...boeken en er een GUC tegen aangooien om het eea up te graden.
     
    Lionell en danfl44 vinden dit leuk.
  5. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb daar in maart een conferentie met ongeveer 2.000 deelnemers, die eerder verplaatst is vanwege Zika, maar voor Costa Rica zeggen ze, dat ze het willen doorzetten omdat het tegen die tijd goed genoeg is, en het land heeft duidelijk behoefte aan de inkomsten en de bezoekers. Dat is natuurlijk alleen de hoofdstad, maar met een Amerikaanse organisatie, en de liability wetten daar, verwacht ik geen problemen. En met hotelprijzen ruim boven de $200, dan zitten ze niet echt om gasten verlegen.
     
    Lionell en Grouchy vinden dit leuk.
  6. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    KLM nu veel deals voor +-€250 vanaf Brussel naar veel bestemmingen in Noord-Amerika. Kwam ze tegen bij Momondo.
     
    Lionell en danfl44 vinden dit leuk.
  7. janneke

    janneke Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    ik zie dat de vluchten vanaf AMS met KLM meer dan dubbel zo duur zijn als starten vanaf Brussel.
    Hoe werkt vertrek van Brussel (Brussel station (kl2970)-Antwerpen station (kl2970) -Amsterdam)?
    Ik neem aan dat je de trein op de heenweg moet nemen, maar hoe is de controle hierop?
    Terugweg kan ik (denk ik) overslaan
     
  8. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Heenweg krijg je een stempel in Brussel of Antwerpen. Zonder stempel betaal je op Schiphol een boete aan de klm. Je kan niet vooraf inchecken maar moet inchecken bij een balie van de KLM. Terug kan je wel skippen mits je een trein hebt naar. Bru/ZWE. Bij een vlucht naar BRU wordt je bagage doorgelabeld en kan je alleen uitstappen in AMS met handbagage.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Z
    Bedankt. Twijfel nog, we willen behalve San Juan ook de rest van het eiland verkennen en denk dat we Peurto Rico dit jaar nog maar effe overslaan.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2017
  10. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Zo te zien zijn het allemaal E/V fares (Dat zijn toch de Delta 'basic economy'/KLM 'light' fares)?? Zoiezo geen geen stoelreservering of baggage toegestaan (of 1 als je ST E(+) bent).
     
  11. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Trein in L= 50%
    vlucht in V=25 procent maar intercontinentaal gewoon met 1x bagage inbegrepen.
    Prijs is niet te verslaan 280 naar LAX op sommige momenten. Dan kunnen er voor de non-ST-E+ nog wel een paar tientjes vanaf voor stoel en/of extra bagage ;-)
     
    Grouchy en Lionell vinden dit leuk.
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik had met cyber monday ZYR AMS LAX retour geboekt met de Delta actie en dat was L/R à 470€ in het begin van de zomerpiek. 1 koffer is inbegrepen maar om af te rekenen met creditcard kwam er 20€ betaalkosten bij, kon wel gratis met Belgische middelen als Proton maar als Nederlander heb ik dat niet. Award miles voor een retour slechts 376 in totaal, dus daar hoef je het zeker niet om te doen.

    Zoals ik in ander topic beschreef is het treindeel door een wijziging in de Thalys dienstregeling vervallen en mijn reis AMS LAX- AMS- BRU geworden. In het nieuwe overzicht staat 1706 award miles per enkele reis. Blijkbaar is ook de boekingsklasse aangepast...
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Iemand die weet wat de boeking/fare code (in ITA Matrix) dan is voor KLM/AF vluchten zonder baggage na 10 April 2018?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2017

Deel Deze Pagina