Je kan vanaf nu Air Miles inwisselen voor KLMN Package Deals - een Air Mile is daarbij 1 eurocent waard. Het gaat in stappen: € 25,- kortingsvoucher voor 2.500 Air Miles tot maximaal € 150,- kortingsvoucher voor 15.000 Air Miles. Als je gebruik wilt maken van deze korting moet je een code kopen op de Air Miles site die zes maanden geldig is. Bij de Package Deals kan je elf maanden vooruit boekren. Dit lijkt me een veel betere deal dan die bij Vliegwinkel.nl, waar het voordeel grotendeels teniet wordt gedaan door de extra boekingskosten (€ 29) op de site
Wellicht goed om te vermelden dat het niet om FB miles gaat. Sommigen scharen airmiles onder 1 noemer
Thanks, heb er nog 16.000 staan die komen te vervallen op 1-11 en had nog geen echt zinvolle besteding gevonden
Heb me vandaag pas aangemeld op dit forum. En alhoewel ik Airmiles spaar en ook steeds mailtjes met aanbiedingen krijg, ontdek ik deze mogelijkheid hier op deze site. Mooi! Jammer dat de vouchers alleen voor package deals zijn, want dan heb je wat beperkingen in bestemmingen. Maar je zal er maar net heen moeten/willen.
Precies, dit heb ik zelf ook eens een keer gedaan. De deal gevonden bij KLM en toen zelf elders goedkoper geboekt. Let trouwens wel op. De Package Deals van KLM komen NIET in aanmerking voor gespreid betalen bij AMEX FB.
Heb er een paar bekeken - sommige zijn inderdaad duurder, maar niet allemaal - dus goed uitzoeken voor je boekt, anders ben je je voordeel snel kwijt.