Air France's nieuwe A380 bestemming: Miami

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door TheFlyingDutchboy, 6 aug 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Vanaf 1 december kun je de Air France superjumbo vliegen van Parijs naar Miami. De dagelijkse vlucht, uitgevoerd tot en met 28 maart 2015, heeft de volgende tijden:

    Code:
    AF090: dept. Paris-Charles de Gaulle at 13:50, arr. in Miami at 18:05
    
    AF099: dept. Miami at 20:55, arr. at Paris-Charles de Gaulle at 11:20 +1
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Nice :)
    Ik heb een paar jaar terug een van de eerste AF A380's gevlogen op CDG-JFK.
     
  3. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    28
    rij bij immigratie dienst bij aankomst van A380in MIA wordt dus nu alleen maar langer... Zorg dat je dichtbij deuren zit;)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2014
    Hastamanana vindt dit leuk.
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Haha inderdaad.
    MIA is gister verkozen tot beste airport, zag ik. Maar dat is door een pilotenorganisatie. No way dat passagiers die luchthaven goed beoordelen!
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  5. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    Ik wil deze gaan boeken voor 1-10 DEC vanaf DUS of ZWE. Iemand tips voor goede tarieven in J?
     
  6. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Ik weet niet of je dat bevalt (of zelf al had gezien): vertrek vanuit ZYR op 30nov, (wel met een overnachting in parijs...) ! Scheelt je 250E!
     
    FlyingDutchman87 vindt dit leuk.
  7. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    Thanks! Had ik nog niet gezien, ga m even in de gaten houden. Ik denk dat de prijzen voor die periode nog wel gaan zakken want het zijn nogal wat premium seats die ze moeten vullen.

    Vorig jaar had ik in dezelfde periode DUS->CDG->JFK->AMS>DUS voor 1400EU in J met Air France (A380) en terug KLM (747, helaas oude stoelen).
     
  8. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Hoe is de A380 van AF eigenlijk? Ik heb wel de Emirates gevlogen. Maakt het veel uit in economy?
     
  9. Hastamanana

    Hastamanana Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Heb er 2 weken geleden mee gevlogen in Economy van CDG -> JNB. 3u+ vertraging door cargo lock issue, maar los daarvan zeer aangename nachtvlucht (gepland 23:30 -> 10:00) . Ik had hele rij leeg voor mij achteraan op het onderdek, zeer groot aanbod in flight entertainment, eten ok. Enkel wat koud door de AC, maar verder zeer goed geslapen en splinternieuw toestel. Zeer goede value for money die vlucht vond ik, maar wel goed dat ik priority boarding had, anders is het even aanschuiven!
     

Deel Deze Pagina