AIR FRANCE and KLM invite you to join the Quality Observer Program

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door DownUnderFlyer, 12 mei 2015.

  1. DownUnderFlyer

    DownUnderFlyer Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Ik kreeg vandaag deze uitnodiging van AF/KLM:

    ...


    Dear Mr. DownUnderFlyer,

    What if you as valued Flying Blue Elite member could help improve the quality of service by AIR FRANCE and KLM? In association with TNS, an independent research consultancy, they have designed "Quality Observer", an innovative program for observing and, where needed, improving the AIR FRANCE and KLM service on a worldwide level.

    We hereby invite you to join this program. If you accept and complete registration before 31 May 2015 you can be a Quality Observer for your flight KLXXXX from Istanbul, Ataturk (IST) to Amsterdam, Schiphol Airport (AMS) on 4 June 2015.


    ...

    Dit lijkt me een goedkope mannier om mystery shoppers in te schakelen. Ik krijg er wel wat voor:
    Each time you participate you will be awarded a 20% discount on a selection of articles in the online AIR FRANCE or KLM shop or 500 Flying Blue Award Miles.

    Iemand ervaring mee?
     
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik reageer er meestal niet op. Complimenten of klachten krijgen ze via het wegformulier wat mij betreft.
     
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen en het levert ook nog eens 500 miles op. Maandag ben ik weer uitgenodigd voor mijn vlucht van CDG naar MAD op 30 mei.
     
  5. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Doe meestal ook wel mee. Mooie manier om de tijd te doden en 500 miles is wat mij betreft ongeveer 5 euro waard, dus da's mooi meegenomen.
     
  6. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik heb een paar keer meegedaan en word zo nu en dan weer uitgenodigd. Alleen zit er één of andere bug in m'n iPhone app, waardoor de nieuwe reviews niet meer laden, dus uiteindelijk heb ik al een tijdje niet meer meegedaan.
    Heb wel met de kortingscode voor de KLM@Shop die ik kreeg m'n Bose QC25 gekocht, dat was wel een goeie deal.
     
  7. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Hebben jullie recent nog uitnodigingen ontvangen? Ik de laatste 3 maanden niet meer...
     
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ik was weer uitgenodigd voor mijn vlucht van CDG naar MAD afgelopen vrijdag en heb dus weer mee gedaan.
     
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Heb verleden maand ook weer een uitnodiging ontvangen...
     
  10. Patrick Dijkstra

    Patrick Dijkstra Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ik wacht op een 1e uitnodiging..... :)
     

Deel Deze Pagina