Air China

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door leninislost, 26 mei 2017.

  1. leninislost

    leninislost Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    Voor 1750 euro business class richting australie nieuw zeeland vanaf frankfurt.
    of 1800 euro heen auckland teryg vanaf sydney

    zie website airchina en dan .de
     
    Flying doc en vaanie vinden dit leuk.
  2. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Naar welke data kijk je? Zo zo snel niets op Google Flights dat ook maar in de buurt komt.

    En iemand ervaring met AirChina?
     
  3. leninislost

    leninislost Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb iig geboekt, ik mag kennelijk de link naar waar de deal staat hier nog niet opnemen. Meer informatie vind je in het duits op vielfliegertreff. De aanbieding verschijnt niet op google flight of soortgelijk. Je moet naar de air china duitsland website die eindigt op .de

    Ik vlieg op 7 december van frankfurt naar peking in 777-300, en door naar auckland in de nieuwe dreamliner. op 6 januari vlieg ik terug vanaf sydney via peking terug naar frankfurt (2x de 777-300). Die 777-300 is goed vergelijkbaar met de klm new world business class 777-200, alleen krijg je er hier een pyama en slippers bij en wordt je ingestopt en ligt er een extra matras (comforter) op de stoel als die plat gaat. Bij 3 nacht segmenten in mijn trip prima.

    de prijs 1804,66 euro is als ze niet van type vliegtuig wisselen onverslaanbaar, je moet wel erg veel geluk hebben met de data, is ook morgen nog boekbaar en dan niet meer, maar de aanbieding is nu twee keer (april en mei) voor 2 dagen er geweest.
     
  4. leninislost

    leninislost Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    by the way recencies air china zijn belabberd, hangt heel erg af van type vliegtuig waar je in terecht komt, ohja en 0,0 miles voor je vlucht, geboekt in R klasse, dat tarief is kennelijk niet voor niets spotgoedkoop, ze zijn van star alliance, maar boekingsklasse R bij miles and more is 0 miles.
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    The forgetful carrier never disappoints.
     
  6. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Bij United of Aegean wegzetten die miles?
     

Deel Deze Pagina