Afscheid

Discussie in 'Nieuws' gestart door Lionell, 15 mei 2018.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Niet getreurd, zoals de titel misschien doet vermoeden zijn jullie nog niet volledig van me af! Wat had je gedacht? Ik kondig bij deze mijn afscheid aan als eindredacteur van InsideFlyerNL. Sinds januari 2016 stond ik aan het roer (ja sorry voor de scheepsvergelijking maar ik werk bij een rederij en kon niet zo snel iets airline gerelateerd verzinnen) van InsideFlyerNL.

    Sinds die tijd heb ik met de hulp van een team bloggers iets ontzettend moois opgebouwd waar ik zelf trots op ben. Het ging niet altijd zonder tegenslagen, maar we hebben tot nu toe alles overleefd. Achter de schermen werken er een aantal mensen zeer hard. Ze zijn bezig met dingen waar de meesten van jullie niks van af weten. Maar ze zorgen ervoor dat alles blijft draaien. Dan kijk ik met name naar @Amy_R , bedankt meid voor al je inzet!

    Ik blijf nog steeds bij IF als blogger en als forumbeheerder. Maar al mijn bovenstaand geleuter is niet de reden dat ik vertrek als eindredacteur. Mijn huidige baan slorpt meer tijd op dan ik wil, het zorgt voor mijn inkomen en laat me toe te reizen, dus krijgt prioriteit. Een andere, misschien nog wel belangrijkere reden, is m’n familie. Sinds het overlijden van m’n pa in januari 2016, pikken zij eindelijk hun leven weer een beetje op na constante steun. Dit wil ik graag zo houden, je hebt maar één familie, dus zorg ervoor. Als laatste heb ik m’n sporten weer opgepikt, meerdere malen per week sta ik weer in de gym, ga hardlopen of hiken. Het geeft me energie na een hele dag op kantoor achter een scherm te hebben gezeten. Je leeft namelijk maar één keer!

    Vanaf 1 juni 2018 draag ik de fakkel over aan een héél bekwaam persoon als eindredacteur. Hij weet wie ie is en ik apprecieer z’n inzet enorm. Door zijn huidige baan maak ik die naam hier niet publiek. Samen met Amy zal ie zorgen dat InsideFlyer NL blijft draaien zoals voorheen.

    Samen met jullie steun en bijdragen zullen we de komende jaren verder aan InsideFlyer blijven werken!

    Lionell
     
    thom bauwens, SVDH, Rutger en 38 anderen vinden dit leuk.
  2. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Bedankt voor je inzet!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Beste Lionell,
    Als ik het mij goed herinner was de periode waarin je starte als eindredacteur een roerige periode voor de website. De afgelopen 2,5 jaar is het onder jouw leiding als eindredacteur een levendige site geworden met regelmatig nieuwe artikelen, blogs en een actief forum. Voor mij en ik denk vele met mij een site welke ik zeer regelmatig bezoek en altijd veel plezier uit haal. Ik wil je hiervoor dan ook erg bedanken en ben blij te lezen dat je aanblijft als blogger!

    Bedankt Lionell en heel veel success voor je opvolger!
     
    ErwinLansing en Lionell vinden dit leuk.
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Bedankt voor al je werk, Lionell. Ik vermoed, dat er veel meer werk zit in wat je gedaan hebt voor IF, dan wij ons voor kunnen stellen. Ik heb afgelopen tijd veel geleerd van IF en dus ook van jou. Ben benieuwd naar je opvolger:)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, @Lionell.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt voor je inzet Lionell!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Roog

    Roog Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Super bedankt voor al je inzet en tijd die je de afgelopen jaren in IF hebt gestoken Lionell ! En mooie keuzes die je maakt. Uiteraard veel plezier en succes aan je opvolger en dat hij/zij de site net zo goed zal laten draaien als jij.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  8. Ties

    Ties Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt voor al je werk Lionell en succes in de toekomst!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Bedankt voor je inzet :) Gelukkig blijf je wel bij de club haha.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  10. Jurian

    Jurian Blue Tier

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    134
    Trofeepunten:
    33
    Bedankt voor al je werk en inzet Lionell!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  11. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Bedankt voor al je inzet en inspirerende verhalen/ blogs! Veel succes aan jouw opvolger!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  12. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Bedankt voor de inspirerende verhalen, waarmee je een aanzet heb gegeven voor mijn interesse in de wereld van de FF en alle programma's die erbij horen. Ik heb ze gelezen in een tijd waarin mijn zoon heel ziek was en we hebben gefantaseerd over waar we allemaal heen zouden gaan en hoe we dat het beste konden doen. Geniet van alle dingen die belangrijk zijn en als je er af toe nog een blog uitgooit weet dan dat er veel mensen zijn je ermee inspireert.
    Succes aan "onze" nieuwe hoofdredacteur en het hele team van IF.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Veel dank Lionell! Alle goeds gewenst.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  15. Hulstenaar

    Hulstenaar Newbie

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Jammer, Lionell, maar volkomen begrijpelijk. Alvast bedankt voor je inzet en ik kijk uit naar je verdere verslagen!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  16. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    thanks topper!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  17. Yoran Wijkstra

    Yoran Wijkstra Blue Tier Medewerker

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt Lionell, gelukkig blijven de blogs van jou wel op IF. Doet altijd goed om te lezen!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  18. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Lionell, dank voor de inzet! Uit ervaring weet ik dat het al snel veel tijd kost. Gelukkig blijf je wel bij IF actief!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  19. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Bedankt en het beste met je volgende avonturen!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Lionell, je hebt inderdaad (samen met je team) iets moois opgebouwd. Het leven is keuzes maken en prioriteiten stellen. Bedankt voor je inzet!
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina