Afhandeling KLM flightbundle

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door BertvanBoven, 17 mei 2018.

  1. BertvanBoven

    BertvanBoven Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Vanwege de actie heb ik een flight bundle genomen, omdat ik al gold heb/ben heb ik dus recht op 10000 miles.
    Deze zouden binnen 2 weken bijgeschreven worden
    Niet gelukt,
    mailtje de deur uit, word ik gebeld, de miles worden binnen een week bijgeschreven.
    lukt ook niet
    weer een mail de deur uit
    krijg ik een mail dat ik bij FBpromotie moet proberen
    Ok weer een mail, krijg ik als antwoord, dat vanwege ziekte en verlof het even heeft geduurd maar dat het nu opgepakt gaat worden.
    niet gelukt want vandaag krijg ik een mail dat vanwege een technische storing het nog wel 4 weken kan gaan duren

    Welke ervaringen hebben jullie?

    groetjes rOn
     
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Heb zelf gekeken naar een flightbundle voor AMS-BHX gezien ik dat geregeld vlieg. Na meerdere berichten op social en FT bekeken te hebben lijkt het nog niet echt stabiel te zijn.

    Het lijkt erop dat de flight bundel zelf door een extern bedrijf word geregeld waardoor je qua support ook niet echt op KLM kan rekenen.

    Zelf heb ik er dus verder geen ervaring mee qua gebruik.
     
  3. sebas_ly

    sebas_ly Newbie

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Zijn er inmiddels misschien meer ervaringen met de KLM Flight Bundle?

    Waar ik met name naar benieuwd ben is of iemand weet hoe de bundel wordt gezien door Amex. Ik zou willen dat dit wordt gezien als een besteding bij KLM en ik dus meer FB miles krijg, maar iets zegt me dat dat niet zo is en ik op de rekening 'Optiontown' te zien krijg. Iemand hier ervaring mee?
     

Deel Deze Pagina