AF/KL | Business | BSL-AMS-CDG-HAV-CDG-AMS-BSL | €1.368 en 120 XP

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Ambtenaruh, 14 jan 2019.

  1. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    1.712
    Trofeepunten:
    253
    Zoals wel vaker kom ik met pielen via google/flights leuke vluchtjes tegen. Kende deze al van een aanbieding afgelopen herfst. Zin om even lekker naar de Carieb te gaan, en wat XP-tjes te scoren, bijvoorbeeld 20 juni tot 4 juli. https://flights.app.goo.gl/aZpz

    Wel nog 'even' repositioneren.

    Via OTA:
    (90xp) €1.262
    (105xp) €1.281

    ik kan inmiddels de 120xp niet vinden bij KLM zelf op de website, en de AF ligt er constant uit, maar volgens mij is hij daar wel nog boekbaar voor €1.368 (al zijn het er niet veel per dag die tegen deze prijs gaan). Verder lijkt googleflights beschikbaarheid op meerdere data van mei tot half juli aan te geven.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2019
    Godenzoon14, beuse242, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Deze deal kwam ik ook gisteren tegen, is een prima deal alleen was de deal van afgelopen herfst nog iets goedkoper :)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    1.712
    Trofeepunten:
    253
    Klopt, kan mij alleen niet herinneren of die toen ook met 2x overstappen te boeken was
     
  4. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Toen kom je hem ook boeken met 2 overstappen, alleen dan met een overstap in Panama volgens mij
     
    beuse242 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  5. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Ja je kon toen ook via CDG naar AMS of via AMS naar CDG voor 2x 15 extra XP. Dat kan (bijna) altijd met dit soort fares.
     
    lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina