AF: First Class LAX - LHR (roundtrip of one-way) vanaf 636 dollar

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door thomassmit, 19 dec 2017.

  1. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Game over, jammer, maar het was weer leuk :)
     
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ook gecanceld. Heb er wel zelf de Platinum line voor moeten bellen, omdat ik geen reactie kreeg en mijn ticket aangaf dat ik contact met AF/KLM moest opnemen.

    Reactie was: 'We bellen u terug, maar u bent zeker niet de enige die deze Fare heeft geboekt'.
     
  3. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Hoe makkelijker wij zeggen: "nou ja jammer laat maar zitten volgende keer beter" hoe makkelijker de airlines elke fare die hen niet aanstaat gaan cancellen.
    Nu ben ik het in dit geval wel eens hoor gezien het waanzinnige prijsverschil, en laat ik het erbij. Maar een fare tussen de 500 en 1000 voor een r/t intercontinentaal zal ik altijd aanvechten. De Nederlandse en EU-wet zeggen dat een aanbieder een aankoop ongedaan kan maken als je redelijkerwijs kan zeggen dat de prijs te mooi is om waar te zijn. Echter een business class ticket van 600 euro kan tegenwoordig gewoon een promo fare zijn en dan gaat het niet op. CAI-BKK vlieg je voor 650 euro met RJ in J. Naar Afrika ook en de USA J stoelen schuren regelmatig tegen de 950-1000 aan. daarvan kunnen ze gewoonweg niet meer zeggen dat het een foutje was.
     
    JustinCase, FlyingFonz en Centurion81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina