AF BC

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Sandor, 23 jun 2017.

  1. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Voor richting einde van het jaar ben ik bezig een reis samen te stellen. Qua vervoer is Air France zo'n beetje de enige serieuze optie en ik vroeg mij af wat de ervaringen zijn met hun business class product en of er nog versies (oud/ouder/oudst) in gebruik zijn die ik eventueel dien te vermijden.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2017
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    De situatie die je schetst is nog erg wazig; lastig uit op te maken wat je precies bedoelt.

    Gaat het om shorthaul of longhaul? Wat is de bestemming? Vliegen er doorgaans verschillende kisten naar de desbetreffende bestemming? Redelijk cruciale informatie om een gegrond antwoord te kunnen geven:)
     
    ErikBenjamin vindt dit leuk.
  3. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Als je in een "BEST" operated vlucht zit dan krijg je gewoon een heel goed product.
    "NEV4" operated vluchten (oa sommige 777s en de A380s) vermijd ik persoonlijk.
     
  4. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Ik doelde impliciet op een long-haul vlucht. Ik heb geen idee of er verschillende kisten die kant op gaan. Vandaar ook mijn vraag.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2017
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt voor je antwoord, @Grouchy. Is er een manier om de BEST-opstelling te herkennen bij het boeken, of zijn er bepaalde type vliegtuigen die dit altijd of nooit hebben?
     
  6. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Daar kan je hier (klik) het antwoord op vinden. Vervolgens kan je op bijvoorbeeld Www.seatguru.com het verschil in configuraties zien.
     
  7. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
  8. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Ik heb alleen ervaring met die "nieuwe" BEST business class bij AF. Ik vind dat een erg goed product en ben er erg over te spreken. Mijn persoonlijke mening is dat het beter is dan zusje KLM.

    Vooral de AF crew is erg consistent in hun serviceverlening (die goed is), waar ik die bij KLM per crew sterk vind verschillen.

    Even in het juiste perspectief plaatsen: als ik kan kiezen tussen een rechtstreekse KLM vlucht of een overstap in CDG met AF (beiden BC) dan kies ik voor KLM. Het verschil is nu ook weer niet zo groot ;)
     
    Sandor vindt dit leuk.
  9. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Recent AF business gevlogen naar SIN. Moet zeggen dat het goed bevallen is. Crew uitermate vriendelijk, eten prima, lekker languit geslapen. Alleen m'n partner vond de opstelling van de stoelen wat onpersoonlijk als je samen reist. Maar ja, eigenlijk betekent dat, dat je lekker de ruimte en privacy hebt.
     
    Tim82 en Sandor vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina