Aeromexico voegt Amsterdam toe aan haar netwerk

Discussie in 'Nieuws' gestart door WorldTraveller, 17 dec 2015.

  1. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Vanaf 29 mei 2016 gaat Aeromexico drie keer per week met hun B787 vliegen tussen Mexico Stad en Amsterdam. De B787 heeft 32 flat beds voor businessclass passagiers en 211 economy stoelen.



    Mexico City – Amsterdam
    AM25 - dep. 23:58 -arr. AMS 18:00+1 woensdag, vrijdag, zondag

    Amsterdam - Mexico City
    AM26 - dep. 22:35 - arr. MEX 04:10+1. maandag, donderdag, zaterdag
    Bron: PRNewswire

    Als het goed is komt China Eastern Airlines volgend jaar april op de route Shanghai Pudong - Amsterdam.
     
  2. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Dit ter aanvulling of vervanging van de KLM vluchten?
     
  3. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ziet er naar uit als aanvulling. KLM heeft haar frequency naar Mexico Stad niet aangepast.
     
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik ben van plan naar Zuid-Amerika en ik was benieuwd naar jullie ervaringen met Aeromexico. Alvast dank!
     
  5. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Daar gaat ie dan, volledig subjectief en gebaseerd op momentopnames:

    Ik heb de afgelopen jaren alleen met Aeromexico gevlogen van, naar en binnen Mexico. In het vliegtuig weinig te klagen gehad. Mooie attente flight attendants ;-) Alleen op intercontinentaal wel vaak slecht eten en beperkt filmaanbod. Echter heb ik op de vliegvelden binnen Mexico wel vaak een groot gebrek aan communicatie (en servicegerichtheid) ervaren in geval van vertraging (maar dat is tegenwoordig ook zo bij andere Mexicaanse maatschappijen zoals Volaris en Interjet).
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    @FlyingFonz, dank je voor je feedback. Hoe zit met de lounge MEX en vloog je met de Dreamliner naar MEX?
     
  7. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    De aeromexico lounge in MEX is sinds maart vernieuwd/verbouwd. Ik ben er nog niet geweest, maar voorheen was het rustig en aantal keer goed ontbijt gehad. Dat zal nu niet veranderd zijn (hoop ik). Er zijn nu wel gratis douches beschikbaar las ik.

    Tussen CDG en MEX inderdaad met de dreamliner gevlogen. Goed bevallen behalve dan eten en mager IFE.
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  8. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al weten biedt Aeromexico haar business class reizigers een chauffeursdienst aan.

    Ter info: de eerste 20 kilometers zijn gratis en daarna kost het 1,80 euro per kilometer.

    Ter vergelijking: Emirates biedt deze dienst ook en neemt maar liefst 65 kilometers voor haar rekening, daarna tevens 1,80 euro per kilometer.

    Met die 20 kilometer van Aeromexico red je het niet tot de Dam. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018

Deel Deze Pagina