Advies gevraagd voor FB mileage Run

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Woody, 14 sep 2015.

  1. Woody

    Woody Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Hoi Allemaal,

    Ik ben redelijk nieuw met mileage runs, maar na wat lezen leek het me leuk om het ook eens te proberen. Ik heb inmiddels een ticket geboekt, maar twijfel om het weer te cancelen (Delta laat je de eerste 24 uur kosteloos cancelen)

    Ik moet in de NYC regio zijn en heb het volgende ticket geboekt:

    24 oct BRU-JFK-LAX in Z
    25 oct LAX-JFK in Z
    30 oct JFK-ZHR-AMS-BRU in Z
    Allemaal delta codes, totaal 2250 euro
    Het mooie van deze vlucht is dat er 4 keer een delta ONE segment in zit met een flat bed, dus over comfort geen klachten.

    Ik dacht op zich een mooie extra omweg en een hoop miles, maar na wat verder zoeken blijkt dat Z bij Delta maar 125% oplevert, volgens mij ook voor de Europese segmenten. Hierdoor komt de hele trip op 15000 miles (award en level).

    Iemand enig idee wat een Z segment met een DL nummer binnen Europa oplevert?

    Ik twijfel om de vlucht te cancelen en iets anders te zoeken met een aantal europese verbindingen, die leveren minimaal 1875 miles per leg op en dat kan oplopen tot boven de 15K en kost geen extra dag.

    Ik hoor het graag als iemand tips heeft.

    Groeten,
    Woody
     
    SVDH vindt dit leuk.
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
  3. Woody

    Woody Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Bedankt voor de tip! Ik had hem al gezien, maar helaas matchen de date restricties niet met mijn 24/25 oktober weekend.

    PERMITTED 22NOV 15 THROUGH 30NOV 15 OR 23DEC 15 THROUGH
    02JAN 16 OR 19MAR 16 THROUGH 03APR 16 OR 01JUL 16 THROUGH
    31AUG 16 ON THE OUTBOUND TRANSATLANTIC SECTO
     
  4. TheFlyingDutchboy