addertje onder het gras ?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Barbapapa, 10 dec 2018.

  1. Barbapapa

    Barbapapa Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Beste meestervluchtzoekers :)

    kan iemand mij vertellen wat het addertje onder het gras is bij onderstaande boeking ? zodra ik deze via China southern wil boeken of welke andere vergelijker ook ben ik minimaal €150 duurder uit dan expedia.
    https://www.google.com/flights#flt=...p:.EUR.38303*.EUR.38303*.EUR.38303*.EUR.38303

    ik ben aan het rondkijken naar vluchten richting peking zodat ik vanuit daar mijn hopelijke reis naar Noord-Korea kan boeken. de excursie naar Noord-Korea duurt van 26 april tot en met 9 mei, vandaar dat ik naar vluchten rond deze tijd aan het kijken ben.
    een bestemming meer of minder in de regio is geen probleem en zeker als dat de prijs van het vliegticket goedkoper maakt is dat mooi meegenomen. bovenstaande had ik dus al gevonden waarbij ik ook nog hongkong bezoek maar ik snap niet waarom expedia zoveel goedkoper is. er zit ook ruimbagage bij alleen weet ik niet wat de stoelkeuze doet (via ChinaSouthern kreeg ik tijdens een proefboeking geen extra kosten te zien dus verwacht eigenlijk ook via het expedia ticket mijn stoelkeuze alvast te kunnen maken zonder meerkosten)
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Niks mis met doorverkoopsites als Expedia -> als je je boekingscode hebt dan kun je de rest via site van maatschappij zelf regelen.
    Mocht je iets willen veranderen/vertraging/wat dan ook wordt je wel naar de verkoper gestuurd, en die zijn vaak wat lastiger dan de maatschappij zelf.
     
  3. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    63
    Helaas kan dit bij CZ niet. Bij hen kun je met een boekingscode via een extern gekocht ticket helaas op de site inloggen. Wel kun je telefonisch contact opnemen met de Amsterdam office om stoelen te selecteren buiten de externe boekingssite om.
     
    danfl44 vindt dit leuk.
  4. loualex1399

    loualex1399 Blue Tier

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Bij CZ is alleen een deel van de stoelen achterin het vliegtuig gratis te selecteren. Voor andere “normale stoelen” moet 100RMB extra betaald worden en voor stoelen bij de nooduitgang 600RMB
     

Deel Deze Pagina