AB/EY | DUS & TXL naar BOM / CGK / SEZ / SYD

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Lionell, 13 mrt 2016.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Via SecretFlying kreeg ik weet van deze deal, verbaast me enigszins dat ie nog niet weg is. Ik heb net gekeken en voor alle 4 de routes kan ik nog boekingen maken. Ik kan zelfs tot aan het betalingsscherm komen. Geen idee hoe lang de deals nog blijven bestaan, dus als je heel cheap naar Mumbai, Jakarta, Seychellen of Sydney wil vliegen met Air Berlin en Etihad is dit dé kans!

    Ik heb nog niet kunnen achterhalen wat de boekingsklasse is, dus ik heb nog geen berekening kunnen maken wat het eventueel qua miles kan opleveren, maar als je enkel interesse hebt in het goedkoop dan is dit de kans.

    AB/EY van DUS naar BOM voor 144 Euro!
    Air Berlin - DUS-BOM Search.png

    AB/EY van DUS naar CGK voor 194 Euro!
    Air Berlin - DUS-CGK Search.png

    AB/EY van TXL naar SEZ voor 244 Euro!
    Air Berlin - TXL-SEZ Search.png

    AB/EY van TXL naar SYD voor 381 Euro!
    Air Berlin - TXL-SYD Search.png

    Ik heb geprobeerd om een dummy booking aan te maken en dit lijkt nog te gaan!
    Air Berlin - TXL-SYD Booking.png

    Zijn er al mensen die geboekt hebben naar één van deze bestemmingen? Zoals jullie misschien hebben opgemerkt staan de Deals nu op de voorpagina van het forum, we zijn momenteel bezig met een herstructurering. De bedoeling is dat het nog uitgebreider wordt, nog gedetailleerder vandaar dat we naar een topic per deal model willen gaan om alles overzichtelijk te houden.

    Binnenkort verschijnt hierover een post op de front page van InsideFlyer NL en zal je de nieuwe structuur zien verschijnen.

    Fijne avond toegewenst van het hele InsideFlyer NL Captains Team! :)
     
    Remy83, DirkOnTour en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb nog wel een enkele reis richting BOM nodig, maar voor later dit jaar. Helaas helaas, is maar geldig tot juni dit jaar:confused:
    Goede deal besides that! Zie je niet vaak, dat one-ways voorbij komen als error fare. Laat staan dat ze dan ook zo voordelig geprijsd zijn!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben vergeten te vermelden dat dit oneway vluchten betreft... Helaas zijn de oneways voor de terugreis niet zo goedkoop. Zo keek ik net voor de terugreis van Sydney en daar kom ik uit op 728 Euro met Turkish Airlines...
     

Deel Deze Pagina