60 euro voor ticket baby van 6 maanden?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Goldfly, 4 aug 2014.

  1. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb recentelijk een enkele reis geboekt met punten van frankrijk naar nederland. daarnaast moest mijn zoontje van 6 maanden ook mee. KLM vroeg 60 euro voor hem. Ondanks dat hij niet eens een eigen stoel toegewezen kreeg. Is dit niet teveel? Ik begreep altijd dat baby's gratis meegingen? Wie heeft hier ervaring mee? Ik werd telefonisch voor het blok gezet dus ik moest het op dat moment wel accepteren. Moet ik gaan reclameren?
    Dank voor jullie tips!
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Dit zegt KLM:

     
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Voor punt 1: Als je kind tijdens je reis 2 jaar word betaal je gewoon t kindertarief ook voor de heenweg
    Voor punt 2: Betaal je gewoon ook t kindertarief dacht ik.. omdat je wel een hele stoel blokt.

    Vlieg je op een revenue ticket dan word t infant ticket dus 10% van het bedrag wat de ouders betalen
    Vlieg je op een award booking dan moet de agent op zoek gaan naar een tarief (beginnend bij de laagste) waar een infant ticket toegestaan is..

    Helaas niets meer gratis
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Als het kind een stoel blokt heeft het toch gewoon een normaal-tarief ticket nodig?
     
  5. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Het is inderdaad een award ticket.. Maar nog steeds raar toch, hij neemt geen stoel in beslag.
     

Deel Deze Pagina